Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 389 47 25 , fax. 0-71 389 47 25
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 389 47 25, fax. 0-71 389 47 25 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 na terenie Powiatu wołowskiego w rozbiciu na zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu wołowskiego w sezonie 2009/2010 z podziałem na zadania: zadanie I- odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Wińsko, ilość km dróg - 149 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej zadanie II - odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Wołów, ilość km dróg - 135 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej zadanie III - odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Brzeg Dolny, ilość km dróg - 42 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem wykonawca musi załączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi, Potencjał techniczny: posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu: dla zadania I i II - piaskarka - 2 szt., pług średni - 2 szt., pług ciężki - 2 szt., ładowarka - 1 szt., dla zadania III - piaskarka - 2 szt., pług średni - 2 szt., ładowarka - 1 szt., posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprawnych środków transportowych, zapewniających możliwość montażu pługów oraz piaskareki: dla zadania I i II (oddzielnie) - min. 5 szt. dla zadania III - min. 2 szt. Potencjał kadrowy mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, przeszkolony w zakresie obsługi sprzętu do zimowego utrzymania dróg, mogący wykazać się kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonych im stanowisk, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. A., nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B)W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Informację o doświadczeniu Wykonawcy Doświadczenie zawodowe zawierającą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem - wg załącznika. Do informacji należy dołączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi. 2.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia Potencjał techniczny, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru. W przypadku wskazania wyposażenia, którym wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego w załączniku wyposażenia. 3.Charakterystykę wykonawcy Potencjał kadrowy w zakresie zatrudnienionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres zatrudnienia jest krótszy, to w tym okresie oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze. W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, jeżeli wykonywane czynności tego wymagają. C)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.1 do A.3 oraz C.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17