Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2020/2021 z podziałem na zadania”

Powiat Wołowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, pl. Piastowski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 805 901, , fax. 713 805 900
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołowski
    pl. Piastowski 2
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 805 901, , fax. 713 805 900
    REGON: 93193480000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2020/2021 z podziałem na zadania”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2019/2020 z podziałem na zadnia” CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 – usługi usuwanie gołoledzi Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego (jezdnia, chodniki, ciągi pieszo-jedne) zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (posypywanie dróg wraz z wykonaniem mieszanki uszorstniającej) na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego oraz obiektach im towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania (części): zadanie nr 1 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko, dł. 56 km zadanie nr 2 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów, dł. 32 km zadanie nr 3 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko, dł. 103 km zadanie nr 4 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów, dł. 113 km zadanie nr 5 zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych w Brzegu Dolnym, dł. 11,3 km zadanie nr 6 zimowe utrzymanie i CPJ w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny, dł. 26,5 km zadanie nr 7 zimowe utrzymanie chodników i CPJ w ciągach dróg powiatowych w m. Wołów, dł. 5,5 km zadanie nr 8 montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej, DW nr 338, dł. 2,6 km Zamówienie obejmuje: 1) pracę środków transportowych (wraz z pracą kierowcy) wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni, przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, (dla zadania 1-5); 2) pracę środków transportowych (wraz z pracą kierowcy) wyposażonych w pług odśnieżny ciężki, przy odśnieżaniu i usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, (dla zadania 1-4); 3) pracę sprzętu ciężkiego - ładowarka lub spycharka lub równiarka (wraz z pracą operatora) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-4); 4) pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego (wraz z pracą kierowcy) wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich (dla zadania 6 i 7); 5) wykonanie 25% mieszanki uszorstniającej piaskowo-solnej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia na drodze (dla zadania 1-5); 6) zabezpieczenie piasku do posypywania chodników i ciągów pieszo-jezdnych w celu zwalczania śliskości, ujętego w ramach zadania (dla zadania 6 i 7); 7) prace związane z montażem i demontażem siatki przeciwśnieżnej o dł. 2,6 km do osłony dróg przed zawiejami i zamieciami śnieżnymi dla zadania 8 (siatka Zamawiającego; drut naciągowy i paliki Wykonawcy), siatka do odbioru i zwrotu na koszt Wykonawcy z bazy w Wołowie, ul. Kościuszki 27.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz „Oferty", stanowiący załącznik do SIWZ 2) Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik do SIWZ 3) pisemne Zobowiązanie wymagane, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.; Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach