Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku Gminy Strzelin oraz jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
    REGON: 52863000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku Gminy Strzelin oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Ubezpieczenie majątku Gminy Strzelin oraz jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I : Ubezpieczenie mienia, w tym : - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia), - ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie NNW uczestników imprez organizowanych przez Gminę Strzelin i jednostki organizacyjne, w tym imprezy masowe w rozumieniu Ustawy oraz pozostałe imprezy, - ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych, Część II : Ubezpieczenie komunikacyjne w tym : - ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS, 3. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie internetowejwww.mentor.logintrade.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Pełnomocnikowi Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach