Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym 2012/2013

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Gminie Janowice Wielkie w sezonie zimowym 2012-2013. Kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usuwanie oblodzeń. Zamówienie polega na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg o długości ok. 69,706 km na terenie Gminy Janowice Wielkie wg wskazań Zamawiającego, jak również odsnieżanie i posypywanie chodników gminnych w miejscowości Janowice Wielkie. Zakres usług obejmuje załadunek i posypywanie własnym materiałem Wykonawcy (materiałem uszarstniającym: mieszanką piaskowo-solną spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U.nr 230, poz.1960) i własnymi siłami sprzętowymi Wykonawcy, niezwłoczne usuwanie oblodzeń, śniegu i błota pośniegowego (zgarnianie w kierunku przeciwnym do zabudowy, niepozostawianie zgarniętego odpadu na skrzyżowaniach dróg), zwalczanie śliskości na podstawie własnych informacji (natomiast w wyniku interwencji przedstawicieli zamawiającego: w ciągu 1 godziny), zapewnienie przejezdności dróg wraz z zatokami (mijankami), w razie konieczności-na polecenie Zamawiającego- wywóz zgarniętego śniegu z fragmentów dróg (niedozwolone jest zgarnianie śniegu do cieków wodnych), gotowość osób i sprzętu do pracy podczas trwania umowy (co najmniej 3 zestawy samojezdne z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami, w tym co najmniej 1 pojazd mniejszy z pługiem odśnieżnym w celu wjazdu na wąskie drogi dojazdowe), zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych przy świadczeniu usługi, koordynację i kierowanie robotami zimowego utrzymania dróg, prowadzenie codziennego raportu świadczonych usług w dniach opadów śniegu lub występujących oblodzeń oraz niezwłocznego przekazywania go Zamawiającemu, wyznaczenie pracownika do zbierania informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych Zamawiającemu, sprzątnięcie materiału wysypanego na drogi po ostatnim użyciu na koniec sezonu, pozostawanie Wykonawcy w ciągłej łączności telefonicznej z Zamawiającym 24 godz. na dobę podczas wykonywania umowy. Cena Wykonawcy zawiera także opłaty za konserwację i zużycie sprzętu oraz składowanie materiałów i place postojowe sprzętu. Okresowe powierzenie wybranych czynności innym osobom przez Wykonawcę nie zwalania go z obowiązku zapłaty kar umownych. Szczegółowy wykaz dróg objętych świadczeniem usługi zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przed rozstrzygnięciem przetargu będzie miał prawo dokonania przeglądu sprzętu wykazanego przez Wykonawcę. Faktury za wykonanie usługi będą przedkładane Zamawiającemu w ciągu 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca objętego usługą z zastrzeżeniem faktury za kwiecień 2013 r., która może być przedstawiona nie wcześniej niż 5 dni po zakończeniu okresu objętego fakturowaniem i wykonaniu sprzątnięcia pozimowego, które zostanie wykonane w możliwie sprzyjających warunkach atmosferycznych nie później niż do dnia 15 maja 2013 r. Dla potrzeb rozliczenia każdy miesiąc w okresie 15 listopada 2012 r.-15 kwietnia 2013 r. przyjmuje się, że faktura za listopad i grudzień 2012 r. obejmuje 30% wartości umowy, styczeń 2013 r.- 20% umowy, luty 2013 r.- 20% umowy, marzec i kwiecień 2013 r.- 30% umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 152 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5.000 zł /Słownie : pięć tysięcy zł/ Wadium obejmuje okres związania ofertą 30 dni - do dnia podpisania umowy. Termin wniesienia wadium upływa z dniem poprzedzającym dzień składania i otwarcia ofert - decyduje data wpływu na rachunek Zamawiającego nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 (prowadzi BGŻ SA o/Jelenia Góra). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. Nie wniesienie wadium , albo wniesienie po terminie składania ofert powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach