Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
- Data zamieszczenia: 2012-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
ul. Kolejowa 2 2
58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
REGON: 23082166400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Gminie Janowice Wielkie w sezonie zimowym 2012-2013. Kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usuwanie oblodzeń. Zamówienie polega na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg o długości ok. 69,706 km na terenie Gminy Janowice Wielkie wg wskazań Zamawiającego, jak również odsnieżanie i posypywanie chodników gminnych w miejscowości Janowice Wielkie. Zakres usług obejmuje załadunek i posypywanie własnym materiałem Wykonawcy (materiałem uszarstniającym: mieszanką piaskowo-solną spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U.nr 230, poz.1960) i własnymi siłami sprzętowymi Wykonawcy, niezwłoczne usuwanie oblodzeń, śniegu i błota pośniegowego (zgarnianie w kierunku przeciwnym do zabudowy, niepozostawianie zgarniętego odpadu na skrzyżowaniach dróg), zwalczanie śliskości na podstawie własnych informacji (natomiast w wyniku interwencji przedstawicieli zamawiającego: w ciągu 1 godziny), zapewnienie przejezdności dróg wraz z zatokami (mijankami), w razie konieczności-na polecenie Zamawiającego- wywóz zgarniętego śniegu z fragmentów dróg (niedozwolone jest zgarnianie śniegu do cieków wodnych), gotowość osób i sprzętu do pracy podczas trwania umowy (co najmniej 3 zestawy samojezdne z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami, w tym co najmniej 1 pojazd mniejszy z pługiem odśnieżnym w celu wjazdu na wąskie drogi dojazdowe), zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych przy świadczeniu usługi, koordynację i kierowanie robotami zimowego utrzymania dróg, prowadzenie codziennego raportu świadczonych usług w dniach opadów śniegu lub występujących oblodzeń oraz niezwłocznego przekazywania go Zamawiającemu, wyznaczenie pracownika do zbierania informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych Zamawiającemu, sprzątnięcie materiału wysypanego na drogi po ostatnim użyciu na koniec sezonu, pozostawanie Wykonawcy w ciągłej łączności telefonicznej z Zamawiającym 24 godz. na dobę podczas wykonywania umowy. Cena Wykonawcy zawiera także opłaty za konserwację i zużycie sprzętu oraz składowanie materiałów i place postojowe sprzętu. Okresowe powierzenie wybranych czynności innym osobom przez Wykonawcę nie zwalania go z obowiązku zapłaty kar umownych. Szczegółowy wykaz dróg objętych świadczeniem usługi zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przed rozstrzygnięciem przetargu będzie miał prawo dokonania przeglądu sprzętu wykazanego przez Wykonawcę. Faktury za wykonanie usługi będą przedkładane Zamawiającemu w ciągu 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca objętego usługą z zastrzeżeniem faktury za kwiecień 2013 r., która może być przedstawiona nie wcześniej niż 5 dni po zakończeniu okresu objętego fakturowaniem i wykonaniu sprzątnięcia pozimowego, które zostanie wykonane w możliwie sprzyjających warunkach atmosferycznych nie później niż do dnia 15 maja 2013 r. Dla potrzeb rozliczenia każdy miesiąc w okresie 15 listopada 2012 r.-15 kwietnia 2013 r. przyjmuje się, że faktura za listopad i grudzień 2012 r. obejmuje 30% wartości umowy, styczeń 2013 r.- 20% umowy, luty 2013 r.- 20% umowy, marzec i kwiecień 2013 r.- 30% umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 152 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5.000 zł /Słownie : pięć tysięcy zł/ Wadium obejmuje okres związania ofertą 30 dni - do dnia podpisania umowy. Termin wniesienia wadium upływa z dniem poprzedzającym dzień składania i otwarcia ofert - decyduje data wpływu na rachunek Zamawiającego nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 (prowadzi BGŻ SA o/Jelenia Góra). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. Nie wniesienie wadium , albo wniesienie po terminie składania ofert powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17