Przetargi.pl
“Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020”

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 515 124 , fax. 757 515 124
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2
    58520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 757 515 124, fax. 757 515 124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: “Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020” Kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usuwanie oblodzeń. Zamówienie polega na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg o łącznej długości około 69,40 km na terenie Gminy Janowice Wielkie wg wskazań Zamawiającego, jak również na odśnieżaniu i posypywaniu wskazanych chodników gminnych w miejscowości Janowice Wielkie o długości około 3,72 km szczegóły w załączniku nr 8. Czas realizacji zimowego utrzymania dróg ustala się w okresach od dnia 15 listopada do dnia 30 kwietnia, przy czym sprzątanie pozimowe po ostatnim sezonie zimowym objętym umową musi być wykonane przez Wykonawcę do dnia 15 maja. Zakres zamówienia opisanego powyżej obejmuje w szczególności: 1) posypywanie dróg i chodników siłami sprzętowymi i własnym materiałem Wykonawcy (materiałem uszarstniającym: mieszanką piaskowo-solną spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U.nr 230, poz.1960). W sytuacjach bardzo niskich temperatur, gdy skuteczność soli drogowej jest poważnie ograniczona dopuszcza się stosowanie materiałów nie zawierających soli. 2) niezwłoczne usuwanie oblodzeń, śniegu i błota pośniegowego. Nakazuje się zgarnianie w kierunku przeciwnym do zabudowy, niepozostawianie zgarniętego odpadu na skrzyżowaniach dróg. Jeżeli zabudowa występuje z obu stron drogi, Zamawiający wymaga usuwania śniegu na obie strony drogi, przy czym nie wymaga się usuwania naboju śnieżnego powstałego po przejeździe sprzętu na przecięciu drogi dojazdowej do posesji bądź na chodniku przy posesji, jednak z zachowaniem obowiązku odśnieżania wskazanych chodników objętych usługą odśnieżania. 3) zwalczanie śliskości na podstawie własnych informacji (natomiast w wyniku interwencji przedstawicieli zamawiającego: w ciągu 1 godziny), 4) zapewnienie ciągłej, bezpiecznej przejezdności dróg wraz z zatokami (mijankami): Zamawiający wskaże wyłonionemu wykonawcy dokładne miejsca zatok w ciągu drogi 2778D Trzcińsko-Wojanów (ok. 7 punktów w poszerzeniach drogi), 2750D Radomierz-Komarno (ok. 8 punktów), 2770D Janowice Wielkie-Mniszków (ok. 3 punktów), 2749D- górne Komarno (ok. 8 punktów), ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich (ok. 5 punktów), droga gminna w Trzcińsku- lewa strona rzeki Bóbr od drogi 2735D do granic gminy od strony Wojanowa (ok. 5 punktów). - Niezależnie od warunków atmosferycznych (ciągłego opadu śniegu, deszczu , gołoledzi itp.) zapewnienie bezwzględnej przejezdności dróg w godz. 500 – 800 oraz 1500 – 1800 - wykaz dróg które objęte są tym obostrzeniem znajduje się w załączniku nr 8 (kolumna bezwzględna przejezdność w godzinach 500 – 800 oraz 1500 – 1800 z adnotacja przy drodze TAK ). 5) w razie konieczności-na polecenie Zamawiającego- wywóz zgarniętego śniegu z fragmentów dróg (niedozwolone jest zgarnianie śniegu do cieków wodnych; Zamawiający wyznacza do składowania zgarniętego śniegu działkę nr 133/6 w obrębie Miedzianka. Zamawiający nie może na tym etapie postępowania określić fragmentów dróg, z których może nastąpić okresowa potrzeba wywozu zgarniętego śniegu, gdyż zależy to od wielkości opadu i jego sposobu topnienia, co może być zróżnicowane w różnych miejscach na terenie gminy objętych wykonywaniem usługi. Co do zasady, zimowe utrzymanie dróg oparte jest na innych formach likwidowania zimowych sytuacji drogowych niż wywóz śniegu, jednakże w sytuacji znaczącego opadu przewiduje się jego wywóz, co należy oceniać w kontekście obowiązków wykonawcy wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i umowy. Zamawiający nie dopuszcza zgarniania śniegu do rowów melioracyjnych z uwagi na zagrożenie powodziowe. Zamawiający dopuszcza zgarnianie śniegu do rowów drogowych (odwadniających), jednakże w sytuacjach, gdy zgarnięty śnieg mógłby zaszkodzić bezpieczeństwu ruchu drogowego (np. ponowne zasypywanie drogi w wyniku wiatru) czy stanowi zagrożenie dla infrastruktury drogowej (np. powodowanie spękań pod nawierzchnią drogi, ryzyko zatamowania wód płynących i wylewu) wymagany jest kontakt z zamawiającym w celu konkretnej oceny sytuacji. 6) gotowość osób i sprzętu do pracy podczas trwania umowy (stale co najmniej 3 sprawne zestawy samojezdne z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami, 7) zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych przy świadczeniu usługi, 8) odpowiedzialność Wykonawcy za wykonane zadanie na podstawie Polisy ubezpieczeniowej, 9) prowadzenie codziennego raportu świadczonych usług w dniach opadów śniegu lub występujących oblodzeń oraz niezwłocznego przekazywania go Zamawiającemu, 10) wyznaczenie pracownika do zbierania informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych Zamawiającemu, 11) pozostawanie Wykonawcy w ciągłej łączności telefonicznej z Zamawiającym 24 godz. na dobę podczas okresów objętych odśnieżaniem zimowym. 12) sprzątnięcie materiału wysypanego na drogi i chodniki po ostatnim jego użyciu na koniec sezonu zimowego do dnia 15 maja danego roku realizacji zamówienia. Przy sprzątaniu pozimowym zakazuje się spychania materiału uszarstniającego na pobocza lub tereny prywatne, a zobowiązuje się do załadunku i wywozu poza teren pasa drogowego, do miejsc składowania prawnie dopuszczonych, za zgoda właściciela terenu, 13). baza sprzętowa co najmniej jednego zestawu samojezdnego z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami winna znajdować się na terenie Gminy Janowice Wielkie w celu natychmiastowego podjęcia interwencji. 14). Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące w ramach niniejszego zamówienia czynności, których wykonanie polega wykonywaniu pracy na zasadach art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2014.1502 z późn. zm), spełniających łącznie poniższe przesłanki: – czynności wykonywane są pod kierownictwem pracodawcy tj. Wykonawcy lub podwykonawcy, w czasie przez niego wyznaczonym, – za wykonywane czynności wypłacane jest wynagrodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). • Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr konta bankowego: 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium musi zostać zaksięgowana przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy załączyć do oferty w oryginale. • Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 u.p.z.p.. • Potwierdzenie wniesienia Wadium powinno być dołączone do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz.U.2015 poz. 2164 z późn. zm.), a także pozostałe warunki określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, w którym członkowie konsorcjum upełnomocnili jeden podmiot do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp), które musi obejmować również wszystkie czynności podejmowane przez wykonawców w trakcie postępowania (w tym podpisanie oferty). Żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy w sytuacji przewidzianej w art. 24. Ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru. Parafowany projekt umowy. Dokument wniesienia wadium w formie pieniężnej albo niepieniężnej. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, sporządzone na podstawie wzoru. -pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów - lista podmiotów grupy kapitałowej-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach