Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w sezonie zimowym 2017/2018- 6 zadań

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Ul. PTTK
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 22 86 , fax. 56 683 22 86
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Ul. PTTK 11
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 22 86, fax. 56 683 22 86
    REGON: 34031027200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w sezonie zimowym 2017/2018- 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego w skład, którego wchodzi 5 gmin : Golub-Dobrzyń, Kowalewo Pomorskie, Ciechocin, Radomin i Zbójno w sezonie zimowym 2017/2018 o łącznej długości: 241,427 km Zakres zadania obejmuje: wykonawstwo robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, odśnieżanie i posypywanie dróg, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań: ZADANIE 1 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługami lekkimi dróg powiatowych na terenie całego powiatu z rozpoczęciem pracy w ZDP w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, (piaskarka P1 i pług średni- 1 szt. własność Zamawiającego, (nośnik samochód o ładowności min. 8 ton- zapewnia Wykonawca), ZADANIE 2 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługami lekkimi dróg powiatowych na terenie całego powiatu z rozpoczęciem pracy w ZDP w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11 (piaskarkę i pług średni- 1 szt. oraz nośnik samochód o ładowności min. 8 ton- zapewnia Wykonawca), ZADANIE 3 – odśnieżanie dróg powiatowych świadczone pługami ciężkimi jedno i dwustronnymi zamontowanymi do ciągników lub samochodów o ładowności min. 10 Mg na terenie całego powiatu z rozpoczęciem pracy w ZDP Golub- Dobrzyń, ul. PTTK 11. - typ pługu POD-5, PO-64- 2 szt. (pługi - własność Zamawiającego), nośnik- samochód o ładowności min. 10 ton, lub ciągnik z napędem na dwie osie-zapewnia Wykonawca), ZADANIE 4 – odśnieżanie koparko-ładowarkami lub ładowarkami o poj. łyżki min. 1 m 3 dróg powiatowych na terenie całego powiatu z rozpoczęciem pracy w ZDP w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11 Sprzęt koparko ładowarki- 3 szt. o poj. łyżki min. 1 m 3 (sprzęt zapewnia Wykonawca), ZADANIE 5 - odśnieżanie dróg powiatowych na terenie całego powiatu z rozpoczęciem pracy w ZDP w Golubiu-Dobrzyniu ul. PTTK 11, świadczone koparko-ładowarkami lub ładowarkami o poj. łyżki min. 2 m3 – szt. 2 ( sprzęt zapewnia Wykonawca), ZADANIE 6 odśnieżaniem dróg powiatowych na terenie całego powiatu, z rozpoczęciem pracy w ZDP w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, świadczone ciągnikiem z pługiem jednostronnym lub dwustronnym lub równiarką samojezdną- szt. 1 (sprzęt zapewnia Wykonawca). Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Na zadanie 1 i 2 Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej, materiały będą składowane na placu składowym Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11. Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Ofertę można składać w odniesieniu do więcej niż jednego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1; 2. formularz cenowy (załącznik nr 2) właściwy dla zadania na które składana jest oferta; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4) (jeżeli dotyczy); 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach