Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2015/2016

Urząd Gminy w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów, Rynek 40
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66 , fax. 0-12 251 40 05
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gdowie
    Rynek 40 40
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, fax. 0-12 251 40 05
    REGON: 00053501400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2015/2016
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości : Dla części I w kwocie 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych ) Dla części II w kwocie 2.000 zł ( dwa tysiące złotych ) Dla części III w kwocie 1.500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Dla części IV w kwocie 1.800 zł ( jeden tysiąc osiemset złotych) Dla części V w kwocie 1.800 zł ( jeden tysiąc osiemset złotych) Dla części VI w kwocie 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) 2)Wadium należy wnieść w formie przewidzianej w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275, z 2008r nr 116 poz 730 i 732 i Nr 227 poz 1505 oraz z 2010r nr 96 poz 620) 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy (konto depozytowe) Urzędu Gminy w Gdowie tj. nr r-ku 90859100070070000014430020 z dopiskiem , której części zamówienia nr IPZ.IV.271.ZP-17.2015 dotyczy 4)W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Gdowie pok. Nr 9. 5)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (w pieniądzu jak również i w innej formie) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.11.2015r.do godz. 9:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6)Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie lub w innej formie lub w inny sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy a jego oferta zostanie odrzucona. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w BIP na stronie www.gdow.pl w zakładce zamówienia publiczne i ogł nr IPZ.IV.271.ZP-17.2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach