Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary w sezonie 2020/2022

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kowary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary w sezonie 2020/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary. Łączna powierzchnia dróg, chodników, placów, ciągów pieszych i parkingów przewidziana do utrzymania w ramach niniejszego zadania wynosi: 201.260,40 m2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2010 ze zm.). W zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane następujące czynności: 1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni, w tym odśnieżanie, zwalczanie śliskości na obszarach zgodnych z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca winien być w okresie obowiązywania umowy w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że „gotowość do zimowego utrzymania” obejmuje w szczególności:  utrzymanie stałej, całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego,  zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,  całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej, 3. Na wskazanych przez Zamawiających ciągach pieszych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 20 pojemników na piasek. 4. Do zwalczania śliskości stosowane będą materiały zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960) 5. W przypadku temperatur niższych niż -100C obiekty powinny być oczyszczane i posypywane materiałami szorstkimi bez udziału środków chemicznych. 6. W przypadku dużej pokrywy śniegu Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, wywozu śniegu z ul. 1 Maja i ul. Pocztowej oraz do dwukrotnego wywozu śniegu w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Ogrodowa, ul. Wincentego Witosa, ul. Boczna, ul. Mikołaja Reja, ul. Szkolna, ul. Topolowa, ul. Stefana Batorego. 7. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek: 7.1 bieżącego oczyszczania, ciągów pieszych, parkingów, placów, chodników, jezdni; 7.2 bieżącego sprzątania i codziennego pilnowania stanu czystości centrum miasta na odcinku: • codzienne pilnowanie stanu czystości i w razie potrzeby zamiatanie oraz zbieranie nieczystości z ul. Pocztowej, ul. 1 Maja z Placem Franciszkańskim i ul. Władysława II Jagiellończyka oraz terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych pomiędzy ul. Pocztową i "Bulwarem nad Jedlicą" włącznie. • ul. Władysława II Jagiellończyka (łącznie z powierzchnią zieloną pomiędzy ul. Władysława II Jagiellończyka a ul. Henryka Sienkiewicza wraz ze schodami), • ul. Pocztowa (łącznie z powierzchnią pomiędzy "Bulwarem nad Jedlicą" a ul. Pocztową). 8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odgarniania śniegu przy wpustach ulicznych kanalizacji deszczowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia sieci kanalizacji deszczowej w momencie roztopów i jej czyszczenia w każdym sezonie najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pogody w okresie zimowym. 11. Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kowary prowadzone będzie zgodnie ze standardem I, II i III zimowego utrzymania dróg. Przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jezdni według zasad określonych w załączniku nr 9 do SIWZ. 12. Wykaz ciągów komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Materiał do zimowego utrzymania dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary winien zapewnić Wykonawca. 14. Po zakończeniu zadania wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia ulic z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu a także przekazania zamawiającemu karty z przekazania odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych najpóźniej 14 dni po zakończeniu realizacji zadania w każdym sezonie. 15. Zamawiający ustala, że szacowana ilość świadczenia usługi wynosi łącznie 242 dni w sezonach 2020/2021 i 2021/2022.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na te zasady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach