Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectwa Kościelisko w sezonie zimowym 2009/2010

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectwa Kościelisko w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2009/2010 w sołectwie Kościelisko. Zakres zamówienia: 1) odśnieżanie dróg, 2) posypywanie dróg w celu usunięcia śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, śliskości śniegowej), 3) odśnieżanie placów, 4) ładowanie i wywóz śniegu z poboczy w miejsca nie kolidujące z ruchem pojazdów i pieszych, 5) usunięcie pozostałych materiałów szorstkich po zakończeniu sezonu odśnieżania, 6) prowadzenie dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania akcji zimowego utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. wykonał co najmniej dwie usługi polegające na odśnieżaniu dróg i placów) wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj.: - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., - piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., - ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., - ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., - spychacz - 1 szt., - pług wirnikowy - 1 szt., - ładowarka - 1 szt., Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, które podlegają rejestracji oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca w wykazie wskazał narzędzia i urządzenia udostępnione od innych podmiotów. 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania tego zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w pkt. 6.1.3. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. kserokopię prawa jazdy. 5) wraz z ofertą należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6 ust. 1 ppkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach