Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sulejówek w sezonie 2019/2020

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sulejówek w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w skład, której chodzi: 1) odśnieżanie jezdni utwardzonych dróg gminnych wraz z parkingami oraz zatokami autobusowymi długość ok. 62,90 km, 2) zwalczanie śliskości na jezdniach utwardzonych dróg gminnych długość ok. 62,90 km, 3) odśnieżanie gruntowych dróg gminnych równiarką (wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego) długość ok. 18,84 km, 4) odśnieżanie chodników dróg gminnych i miejsc publicznych, ok. 33 200 m2, 5) zwalczaniu śliskości przez posypywanie ręczne lub mechaniczne chodników 30% mieszanką chlorku sodu z piaskiem o powierzchni ok. 10 500 m2, 6) wywóz śniegu wraz z załadunkiem – ok. 200 m3, 7) wypompowywanie wody z zastoisk w miejscach wskazanych przez Zamawiającego – ok.. 25 m3, 8) dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszanki 30% chlorku sodu z piaskiem – 30 Mg, 9) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o sytuacji na drogach. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu utrzymania zimowego dróg na terenie Sulejówka - obejmujące: 1) zapobieganie i likwidację śliskości zimowej poprzez posypywanie, posypywanie z płużeniem, samo płużenie nawierzchni jezdni dróg o kategorii gminnej, oraz odbiór zebranych zanieczyszczeń, 2) zapobieganie i likwidację śliskości zimowej poprzez posypywanie lub odśnieżanie (ręczne lub mechaniczne) chodników, zatok autobusowych i terenu targowiska, 3) monitorowanie prognoz pogody, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o sytuacji na drogach, 4) wypompowywanie wody z zastoisk w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Decyzję o przystąpieniu oraz o zakresie prac zimowego utrzymania dróg podejmuje Koordynator zimowego utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt. 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach