Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA”

Miasto Podkowa Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 759 21 00 , fax. 22 758 90 03
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Podkowa Leśna
    ul. Akacjowa 39/41
    05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
    tel. 22 759 21 00, fax. 22 758 90 03
    REGON: 013269338
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkowalesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotu zamówienia jest: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA.” tj.: 1. Pierwsza kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 21,2 km (w tym 2,03 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 21,2 km (w tym 2,03 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 3) odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 16975,00 m2 (w tym powiatowych 5500,00 m2) - zgodnie z zał. 1b do umowy; 4) posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 2255,00 m2 (w tym powiatowych 500,00 m2) - zał. 1b do umowy. 2. Druga kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 22,13 km - zgodnie z zał. 1c do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 22,13 km - zgodnie z zał. 1c do umowy. 3. Zimowe utrzymanie pasa drogowego dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub z części zakresu usługi (dotyczy pasa drogowego dróg powiatowych). 4. Utrzymanie zimowe dróg drugiej kolejności odśnieżania realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie wykonania: 5.1. Odśnieżanie mechaniczne polegające na odgarnianiu /oczyszczeniu/ powierzchni jezdni ze śniegu pługami poprzez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową z usuwaniem warkoczy śnieżnych powstających podczas pracy pługu przy skrzyżowaniach ulic. 5.2. Wywóz nadmiar śniegu z miejsc gdzie nie ma możliwości formowania wałów, na żądanie Zamawiającego, w ramach ceny jednostkowej za usługę. Wykonawca zapewni miejsce składowania śniegu we własnym zakresie. 5.3. Posypywanie mechaniczne jezdni i chodników piaskiem będzie prowadzone celem nadania szorstkości nawierzchni lub likwidacji gołoledzi i oblodzeń (dopuszcza się warunkowo sypanie piaskiem z dodatkiem soli drogowej w stosunku 3:1). Piasek ma być równomiernie rozłożony na całej powierzchni ulicy. 5.4. Rozstawienie skrzynek ulicznych na piasek i systematyczne uzupełnianie w nich piasku oraz zdjęcie skrzynek po sezonie zimowym. 5.5. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie piasku z ulic, chodników i zatok parkingowych po sezonach zimowych. 5.6. Utrzymywanie w należytym stanie miejsc (o szczególnym znaczeniu komunikacyjnym) takich jak: ostre zakręty, chodniki, drogi przy szkołach i przedszkolu, zjazdy i skrzyżowania z liniami WKD. 5.7. W wyjątkowych wypadkach prace obejmować będą skrzyżowania dróg wojewódzkich i powiatowych wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego 5.8. Odśnieżanie i posypywanie dróg piachem należy rozpocząć w takim czasie od wystąpienia opadów śniegu, tak aby utrzymać przejezdność i bezpieczeństwo ruchu. W przypadku wieczornych i nocnych opadów śniegu odpowiednio wcześniej aby umożliwić przejezdność głównych ulic od godziny szóstej rano. O rozpoczęciu prac należy poinformować Zamawiającego. 5.9. Wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych. 5.10. Przedstawienie przez Wykonawcę protokołu z wykonanych robót raz dzienne (w dniu następującym po dniu wykonania prac) – zgodnie z załącznikami do umowy: 1a, 1b, 1c. Nie złożenie protokołu skutkuje nie uznaniem robót. 5.11. Zakres i kolejność prac podlega koordynacji ze strony przedstawicieli Zamawiającego. 5.12. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się nie zniszczyć chodników. 5.13. Wykonawca odpowiada za wszelkie zdarzenia wynikające z niewłaściwego wykonania obowiązków bez względu na zakres i stopień niewłaściwego zrealizowania zadań w stosunku do osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach