Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kęty w sezonie 2009/2010.

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 844-76-70 , fax. 033 8447660
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 033 844-76-70, fax. 033 8447660
    REGON: 07218182400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kęty w sezonie 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy wykonać: - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na drogach powiatowych (dł. ~35 km) oraz gminnych (~20 km), zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną zawierającą ustaloną kolejność odśnieżania (załącznik nr 5 do SIWZ), - odśnieżanie chodników i placów, wywóz śniegu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Odśnieżanie dróg, ulic i placów publicznych. 2. Likwidacja gołoledzi przy użyciu materiałów uszorstniających i środków chemicznych. 3. Wywóz śniegu - jako roboty interwencyjne na polecenie zamawiającego. 4. Odśnieżanie i zwalczania śliskości przy udziale prac ręcznych: W utrzymaniu ciągłym sprzętem do odśnieżania chodników: 1) chodnik między ul. Legionów i ul. Wyspiańskiego, 2) chodniki w obszarze przejazdów kolejowych w odległości 20m od przejazdów kolejowych (w ciągu ulic: Partyzantów, Głowackiego, Żwirki i Wigury), 3) chodnik wzdłuż ul. Partyzantów na Podlesiu - na długości kościoła wraz z parkingiem przy kościele, 4) chodnik wzdłuż ul. Sienkiewicza od ul. Kościuszki do dworca autobusowego oraz od dworca do ronda, obie strony (na odcinkach gdzie nie przylegają do niej nieruchomości, których właściciele, czy też administratorzy odpowiedzialni są za ich utrzymanie). 5) chodnik wzdłuż ul. Mickiewicza od Ronda do parkingu (obustronnie). 6) chodniki wzdłuż ul. Sobieskiego od posesji nr 32 do mostu. 7) chodnik wzdłuż ul. Spacerowej. Pozostałe elementy w utrzymaniu ciągłym: 1) dojścia z chodników na przejścia dla pieszych - ręczne usuwanie pryzmy śniegu z mechanicznego odśnieżania drogi, 2) likwidacja zastoisk wody poprzez zapewnienie spływu wody do kratek ściekowych w szczególności: - Rynek - skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, - ul. Kościuszki od rynku do ul. Sienkiewicza, - ul. Sienkiewicza - wloty boczne kratek ściekowych na wysokości starego dworca autobusowego, - ul. Mickiewicza - od rynku do parkingu przy zatoce autobusowej, - ul. Sobieskiego - od rynku do ul. Żwirki i Wigury, - ul. Legionów - od ul. Sobieskiego do torów kolejowych, W utrzymaniu interwencyjnym - na polecenie Zamawiającego: Po dużych opadach śniegu - odśnieżanie mechaniczne sprzętem określonym w ofercie do odśnieżania chodników: 1) ścieżki przez park przy ul. Sobieskiego (ciąg od os. Zachodniego do ul. Sobieskiego oraz wzdłuż parku do parkingu przy T.S. HEJNAŁ ), 2) inne - na polecenie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a) prowadzi działalność w zakresie działalności sanitarnej i pokrewnej. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a) w ciągu ostatnich 3-ch lat świadczył przynajmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 złotych. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponuje potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności dysponuje minimum: - jednym nośnikiem z własną piaskarką i pługiem, - jedną piaskarko-solarką, - jednym opłużonym ciągnikiem z napędem na 4 koła. - jednym urządzeniem do odśnieżania chodników. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonej informacji o środkach transportowo-sprzętowych; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla formalnego uznania, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oferty oraz wykaz stawek; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ; 7. informację o dysponowaniu sprzętem technicznym w tym o dysponowaniu potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności jednym nośnikiem z własną piaskarką i pługiem, jedną piaskarko-solarką, jednym opłużonym ciągnikiem z napędem na 4 koła, jednym urządzeniem do odśnieżania chodników- załącznik nr 4 do SIWZ; 8. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym; 9. w przypadku składania oferty przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, jak np. spółki cywilne, Zamawiający wymaga załączenia odpowiedniej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku spółki cywilnej np. umowy spółki ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, w takim przypadku wymagane zaświadczenia dołącza każdy ze wspólników; 10. w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki: - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach