Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2019/2020

Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
    ul. Kwidzyńska 2
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 055 2782001lub 02
    REGON: 52931500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prabuty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2019/2020 obejmująca działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i transportu, tj.: 1.1. Mechaniczne odśnieżanie patrolowo – interwencyjne dróg utwardzonych i gruntowych (w/g wykazu) przy użyciu opłużnych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek, ciągników o mocy nie mniejszej niż 90 KM z napędem 4 x 4 oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do ww. prac na całej szerokości dróg (nie mniejszej niż 4,5 m). 1.2. Zwalczanie – zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości (wg wykazu) na całej szerokości dróg przy użyciu mieszanki kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą) o składzie wagowym 70% kruszywa + 30% soli w ilości 1 tona/km przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych; 1.3. Usuwanie zatorów śnieżnych na drogach przy użyci sprzętu ciężkiego tj. ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2 m³ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca Załącznik A do SIWZ. 3. Zamawiający ustala I, II, III i IV Rejon realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Podział na poszczególne Rejony jest zgodny z Wykazem dróg, stanowiącym odpowiednio Załączniki B1, B2, B3 i B4 do SIWZ, tj.: 5.1. Załącznik B1 – Rejon I – Zadanie 1 (północno - wschodnia cześć gminy), obejmuje sołectwa: Gonty, Julianowo, Antonin/Kamienna, Górowychy/Górowychy Małe, Rodowo/Rodowo Małe 5.2. Załącznik B2 – Rejon II – Zadanie 2 (północno - zachodnia cześć gminy), obejmuje sołectwa: Szramowo, Laskowice, Sypanica/Orkusz, Gdakowo, Julianowo – Gąski 5.3. Załącznik B3 – Rejon III – Zadanie 3 (południowa część gminy) obejmuje sołectwa: Grodziec, Trumiejki, Pilichowo, Gilwa, Kołodzieje/Kowale, Pólko, Stary Kamień/Grażymowo, Kleczewo/Raniewo 5.4. Załącznik B4 – Rejon IV – Zadanie 4 (wschodnia część gminy), sołectwa: Julianowo – wschód, Stańkowo, Obrzynowo, Jakubowo/Pachutki. 5. Mapa sieci dróg, stanowi odpowiednio Załączniki C1, C2, C3 i C4 do SIWZ. 6. Warunki realizacji przedmiotu umowy zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz/e cenowy/e – Załączniki 2a – 2d do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 2 Rozdziału 8 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 póz. 1114 oraz 2016 póz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach