Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy i miasta Ozimek 2018/2019

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona
    46040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy i miasta Ozimek 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie gminy i miasta Ozimek według załączonego wykazu i potrzeb w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2019 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, parkingów i placów leżących na terenie gminy, polegające na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury). 3. Zamówienie podzielono na 10 części: Część 1 – Obręb 1 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników dróg gminnych na terenie miasta Ozimek o długości dł. 11 200,00 mb. Część 2 – Obręb 2 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników dróg powiatowych na terenie miasta Ozimek o powierzchni 11230,00 m2. Część 3 - Obręb 3 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, miejskich, parkingów i placów na terenie miasta Ozimek o łącznej długości 13,539 km. Część 4 - Obręb 4 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych miejskich, parkingów i placów na terenie miasta Ozimek o łącznej długości 4,143 km. Część 5 - Obręb 5 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w m. Szczedrzyk i Pustków. o łącznej długości 25,258 km. Część 6 – Obręb 6 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw Krasiejów i Krzyżowa Dolina o dł. 24,171 km. Część 7 - Obręb 7 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw Schodnia i Nowa Schodnia o łącznej długości 15,086 km. Część 8 – Obręb 8 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw Antoniów, Jedlice o dł. 9,984 km. Część 9 – Obręb 9 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw Dylaki i Biestrzynnik o dł. 27,608 km. Część 10 – Obręb 10 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw Grodziec, Chobie, Mnichus o dł. 17,737 km. 1) Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część 2) Ilość dni zimowego utrzymania dróg w poszczególnych częściach w latach 2018 i 2019 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. 3) Wykonawca podejmuje akcję odśnieżania wyłącznie na wezwanie wyznaczonego pracownika UGiM. 4) Wykonawca zobowiązuję się ustanowić osobę pełniącą dyżur telefoniczny przez 24 h/dobę i odpowiedzialną za kontakt z pracownikiem UGiM. 5) Ustala się minimalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 30 minut od wezwania przez pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg do 90 minut – kryterium oceny ofert, 6) Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia się, na własny koszt, w materiał do usuwania gołoledzi na drogach i chodnikach w ilości zabezpieczającej poprawne wykonanie zlecenia. 7) Odśnieżanie winno być zakończone w ciągu 4 godzin od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w ciągu 3 godzin od jej wystąpienia. Zamawiający nie wlicza do zakresu zimowego utrzymania dojazdów do wskazanych obrębów miejscowości. 8) Do odśnieżania dróg i chodników należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni i chodników. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej sprzętu i świadczenia usług przez wszystkie jednostki sprzętowe wymienione w wykazie sprzętu technicznego w trakcie trwania umowy. 9) Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania. 10) Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów i pieszych. Powinna odbywać się na całej szerokości jezdni, aby nie powodować jej zwężenia. 11) Zalegający śnieg na chodnikach i parkingach w terenie zabudowanym musi być usuwany i wywożony na każdorazowe zlecenie i w miejsce wskazane przez pracownika UGiM (do 4 km). 12) Wykonawca zobowiązuje się do usuwania oblodzeń materiałami uszorstniającymi oraz mechanicznie - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 13) Faktura zostanie zapłacona przez Zamawiającego wyłącznie na podstawie potwierdzonego przez Sołtysa wsi/wyznaczonej osoby przez Zamawiającego/pracownika Urzędu Gminy i Miasta pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg wykazu wykonania usługi w danym tygodniu/miesiącu rozliczeniowym w terminie do 21 lub 30 dni od daty złożenia faktury lub rachunku załączonego do projektu umowy. 4. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 6. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Prawa) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust.1 Prawa. W postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 aa ma zastosowanie art. 26 ust.3 Prawa 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń. 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia objętych zakresem zamówienia określonym w opisie przedmiotu zamówienia tj. kierowców pojazdów i urządzeń, którymi będzie realizowana usługa zimowego utrzymania dróg, placów, chodników. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie wymogu spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. O których mowa w punkcie 1 (powyżej). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów c) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane dowody tj. Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych w punkcie 1 lub do okazania zanonimizowanych dowodów/dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia tych osób w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wskazanych w punkcie 1. Oświadczenie winno zawierać w szczególności: określenie podmiotu, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko osób wykonujących czynność określone w punkcie 1, rodzaj umowy o pracę, podpis osoby uprawnionej do podpisywania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia ww. warunku zatrudniania na podstawie umowy o pracę wykazanych osób Zamawiający przewidział sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w części III SIWZ projekcie umowy. 5) Zamawiający w przypadku powzięcia wątpliwości co do sposobu zatrudnienia zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonwca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW MAJACYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA RP Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII oraz wykaz usług i wykaz narzędzi – zgodnie z załącznikami nr 2, 3, 4, 5, 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną