Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Bałtów w sezonie zimowym 2017-2018 w ilości ok. 80 km

Gmina Bałtów ogłasza przetarg

  • Adres: 27423 Bałtów, Bałtów 32/1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 641 008 , fax. 412 641 303
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bałtów
    Bałtów 32/1
    27423 Bałtów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 641 008, fax. 412 641 303
    REGON: 29100946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaltow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Bałtów w sezonie zimowym 2017-2018 w ilości ok. 80 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowanie jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Bałtów w sezonie zimowym 2017-2018 w ilości ok. 80 km w okresie : - gotowość do zimowego utrzymania od 01.11.2017 r. (rozpoczęcie akcji na wezwanie Zamawiającego) - zakończenie: 31.03.2018 r. (po odwołaniu akcji przez Zamawiającego). 2. Realizacja usług prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 3. Integralną częścią umowy są: SIWZ i oferta Wykonawcy. 4. Zakres usług, które zobowiązany jest zrealizować Wykonawca obejmuje: - gotowość sprzętu do pracy podczas trwania umowy, - zwalczanie śliskości mieszanką soli i piachu (szczególnie na zakrętach, przystankach, zatokach autobusowych w ilości min. 60-100 g/m2), - odśnieżanie dróg przy użyciu pługa średniego, - odśnieżanie dróg przy użyciu ciągnika (szczególnie drogi dojazdowe, podjazdy pod wzniesienia), - odśnieżanie dróg przy pomocy koparko-ładowarki (szczególnie wąwozy i jary), - koordynacja zimowego utrzymanie dróg przez wyznaczonych pracowników - prowadzenie raportu świadczonych usług oraz przekazywania go Zamawiającemu jako załącznik do faktury, - prowadzenie ewidencji pracy pojazdów i maszyn oraz zużycia materiałów do zwalczania śliskości, - zbieranie informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych Zamawiającemu, - zabezpieczenie przez Wykonawcę mieszanki z piachu i soli, załadowanie oraz rozprowadzenie po wskazanych drogach, - od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy przez Wykonawcę nie może upłynąć dłużej niż 1 godzina, - Zamawiający nie przewiduje zapłaty za dyspozycyjność osób i sprzętu, - jeśli maszyny i urządzenia nie są samojezdne wówczas Wykonawca musi dysponować nośnikami w/w urządzeń - Zamawiający wymaga posiadania i używania w razie konieczności łańcuchów śniegowych, - w przypadku awarii sprzętu lub jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest użyć do pracy zastępczy środek transportu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi w ciągu 3 godz., a nie spełnienie tego warunku spowoduje obciążenie Wykonawcy kwotą należności liczoną jak za niepodstawienie sprzętu. - czynności związane z rozbrylaniem na sitach, korekta rozmieszczania załadowanego piasku wchodzą w zakres obsługi piaskarki i objęte są ceną wynagrodzenia podstawowego. 5. Pojazdy, maszyny i urządzenia powinny posiadać pełną sprawność techniczną potwierdzone ważnymi badaniami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach