Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 89072385800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kłodzkiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021” 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego podczas dwóch sezonów zimowych: 2019/2020, 2020/2021. 3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na: 4 zadania 1) ZADANIE NR 1: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie miasta Kłodzka i gminy Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej”. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: • nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, wyposażony w piaskarko-solarkę z układem solankowym oraz pług średni. Dopuszczalna jest możliwość piaskarko-solarki, która jest dodatkowo wyposażona w wytwornice do solanki- 1 szt.; • piaskarko-solarkę z układem solankowym, który będzie całkowicie odporny na działanie środków chemicznych, o konstrukcji zbiornika umożliwiającej pobieranie solanki z niezależnego stanowiska do jej produkcji lub piaskarko – solarkę, która będzie wyposażona dodatkowo w wy-twornicę do solanki, o ładowności co najmniej 4 m3, która będzie posiadała sterowanie w kabinie nośnika umożliwiające odmierzenie dokładnej dawki i kierunku posypu - 1 szt.; • pług średni - 1 szt.; Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD, ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY: Na podstawie średniej liczby godziny wykonywania zadania w okresie minionych 3 lat zakładana ilość godzin wynosi: • odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych: 800 godzin; • dyżur na Obwodzie Drogowym: 100 godzin; Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 2) ZADANIE NR 2: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej”. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: • nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, wyposażony w piaskarko-solarkę, pług średni - 1 szt.; • piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 4 m3, która będzie posiadała sterowanie w kabinie nośnika umożliwiające odmierzenie dokładnej dawki i kierunku posypu - 1 szt.; • pług średni - 1 szt.; Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD, ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY: Na podstawie średniej liczby godziny wykonywania zadania w okresie minionych 3 lat zakładana ilość godzin wynosi: • odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych: 800 godzin; • dyżur na Obwodzie Drogowym: 100 godzin; Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3) ZADANIE NR 3: „Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej i Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie w/w Obwodów.” ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie dróg powiatowych, usuwanie śniegu z jezdni i poboczy dla utrzymania przejezdności, na odcinkach dróg na których zalega znaczna ilość twardego śniegu oraz zasp. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: • nośnik samochodowy lub inny pojazd, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, wyposażony w pług wirnikowy - 1 szt.; • pług wirnikowy - 1 szt.; Pług wirnikowy powinien być w należytym stanie technicznym. ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY: Na podstawie średniej liczby godziny wykonywania zadania w okresie minionych 3 lat zakładana ilość godzin wynosi: • odśnieżanie dróg powiatowych: 260 godzin; • dyżur na Obwodzie Drogowym: 100 godzin; Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 4) ZADANIE NR 4: „Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie w/w Obwodu.” ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie dróg powiatowych, usuwanie śniegu z jezdni i poboczy dla utrzymania przejezdności, na odcinkach dróg na których zalega znaczna ilość twardego śniegu oraz zasp. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: • nośnik samochodowy lub inny pojazd, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, wyposażony w pług wirnikowy - 1 szt.; • pług wirnikowy - 1 szt.; Pług wirnikowy powinien być w należytym stanie technicznym. ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY: Na podstawie średniej liczby godziny wykonywania zadania w okresie minionych 3 lat zakładana ilość godzin wynosi: • odśnieżanie dróg powiatowych: 260 godzin; • dyżur na Obwodzie Drogowym: 100 godzin; Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 4. Wykonawca prowadzi Zimowe Utrzymanie Dróg w standardach wyznaczonych przez Zamawiającego, opisanych w: Planie Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na sezon zimowy 2018/2019, 2019/2020. 2020/2021 - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby koordynatora będącego w całodobowym kontakcie telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego. Dyspozycje wykonywania usługi zimowego utrzymania w imieniu Zamawiającego wydają upoważnione do tego osoby. 6. Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usług Zimowego Utrzymania Dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, niedziele i święta) i realizację takich usług w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznych dyspozycji w tym zakresie z zachowaniem ustalonego czasu reakcji Wykonawcy, który rozumie się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji do realizacji usługi Zimowego Utrzymania Dróg w danym rejonie a rozpoczęciem wykonywania tych usług. CZAS REAKCJI WYKONAWCY STANOWI JEDNO Z KRYTERIÓW OCENY OFERTY, ODNOSZĄCE SIĘ DO JAKOŚCI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (patrz rozdz. XVIII SIWZ) 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem o parametrach i wyposażeniu określonym w niniejszej SIWZ. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych określonych w niniejszej SIWZ, nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii przedstawicielowi Zamawiającego. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z Zimowym Utrzymaniem Dróg (oznako-wanie sprzętu w lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego i znaki drogowe na piaskarko-solarkach C-9, A-28 (foliowane)), powinny: 1) posiadać aktualne okresowe badania techniczne 2) posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC 8. Zabezpieczenie materiałów uszorstniających (w postaci m.in.: piasku, soli drogowej oraz solanki) leży po stronie Zamawiającego. Będą one składowane na bazie: Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej (ul. Bobrownicka 1a, Szczytna), Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej (ul. Zamenhofa 41. Bystrzyca Kłodzka), Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie (ul. Młyńska 10, Nowa Ruda) oraz na placu przy siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku (ul. Objazdowa 20, Kłodzko). 9. Urządzenie (wytwornica) do produkcji solanki, będzie udostępnione na placu przy siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku (ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko). 10. W celu kontroli realizacji zadań Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na zamontowanie zintegrowanych modułów GPS wraz z czujnikami umożliwiającymi lokalizację sprzętu oraz rejestrację jego pracy (praca pługa i piaskarki) na sprzęcie obsługującym zimowe utrzymanie dróg. Montażu dokona firma specjalizująca się w obsłudze tego typu urządzeń na zlecenie i koszt Zamawiającego. Abonament za monitoring systemu GPS pokryje Zamawiający, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia sprzętu do montażu i utrzymania sprawnych modułów przez okres obowiązywania umowy. Po zakończeniu zimowego utrzymania dróg urządzenia zostaną zdemontowane przez Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia urządzeń GPS lub czujników z winy Wykonawcy lub z powodu wady nośników, koszty naprawy pokryje Wykonawca. 11. Rozliczenie za wykonaną usługę Zimowego Utrzymania Dróg, prowadzone będzie na podstawie faktur częściowych obejmujących miesięczne okresy rozliczeniowe. Rozliczenie zrealizowanych usług Zimowego Utrzymania Dróg każdorazowo nastąpi na koniec miesiąca kalendarzowego i prowadzone będzie na podstawie miesięcznych zestawień wykonanych usług, zatwierdzonych przez Zamawiającego, oraz stawki godzinowej (ceny) wykonywania tych usług podanej w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: • kierowców/operatorów: pojazdów wykorzystywanych do Zimowego Utrzymania Dróg, • osoby pełniące dyżury, koordynatorów Zimowego Utrzymania Dróg. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 13.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub po-świadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach