Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017, znak postępowania: DT.2610.20.2016.BŻ 2.Prace prowadzone w ramach zimowego utrzymania dróg i ulic mają na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Wykonawca na okres trwania akcji zimowej zapewni bazy z placami składowymi dla: - Części Nr 1: w odległości do 15-20 km od granicy gm. Miłomłyn - Części Nr 2: w m. Ostróda lub w odległości do 10-15 km od granicy miejscowości- zgodnie z OST. - Części Nr 6: w m. Samin, lub w odległości do 15-20 km od granicy miejscowości- zgodnie z OST. Bazy wyposażone muszą być w łączność telefoniczną z dyżurnymi- zgodnie z OST. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi: 1)przygotowanie materiałów uszorstniających do zwalczania skutków zimy tj. do zapobiegania powstawaniu i likwidowania śliskości; 2)usuwanie śniegu z ulic, dróg i chodników; 3)zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających; 4)zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi; 5)oznakowanie pojazdów w sposób określony przez Zamawiającego. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1)dla części Nr 2 zakres prac związanych z kierowaniem i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy; 2)dla części Nr 1, 3-8 zakres prac, polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usługi w trakcie realizacji zamówienia, która wykonywana będzie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Nie dotyczy osób fizycznych wykonujących jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują samodzielnie czynności, o których mowa w ust.3. 3.1. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 3. 3.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 3. 4.Dyspozycyjność (gotowość do świadczenia usług) będzie płatna w wysokości: - za 1 szt. sprzętu maksymalną kwotę 594 zł brutto. Wykonawca w swojej ofercie podaję kwotę brutto za pełne miesiące. Wartość za rozpoczęty miesiąc zostanie przeliczona proporcjonalnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach