Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Harcerska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7419580 , fax. 089 7419590
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Harcerska 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7419580, fax. 089 7419590
    REGON: 51075108800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie ul.Szkolnej, Łabędziej (łącznie ze skrzyżowaniem) i Tałckiej w Mikołajkach (łącznie 9705m2) Usługa polega na odśnieżaniu i posypywaniu własnym sprzętem i materiałem. Konieczność posypywania i odśnieżania każdorazowo określa zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednokrotnego odśnieżania i posypania ulic zgodnie z załączonym formularzem cenowym. Zadanie nr 2 Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin: Mrągowo, Piecki, Sorkwity i Mikołajki. Usługa polega na odśnieżaniu dróg powiatowych w ilości 400 godz. Zamawiający użyczy pługów na zasadach określonych w umowie użyczenia. Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem 2 samochodów ciężarowych dostosowanych do zamontowania czołownic pługów średnich ( dopuszcza się podwykonawców).. Przed złożeniem oferty wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia czy posiadany sprzęt jest dostosowany do zamontowania czołownic pługów.. Wykonawca wyposaży samochody w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu- zgodnie z ustawa z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 98, poz.602 z póź.zm) Wykonawca zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy, a jego numer podać Zamawiającemu. Do obowiązków Wykonawcy należy przekazywanie zamawiającemu każdorazowo informacji o stanie nawierzchni drogi. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zapłata za wykonanie usługi będzie naliczana w następujący sposób: praca sprzętu: - 100% ceny jednostkowej za prace czynną, - 30% ceny jednostkowej za prace bierną - min. 3 godziny dziennie Zgodnie z obowiązującymi przepisami usługi odśnieżania objęte są 7 % stawką VAT PKWiU 90.0030-00.20 Za prace czynną uważa się pracę sprzętu przy odśnieżaniu . Za prace bierną (dyżur) uważa się czas będącego w gotowości sprzętu, pozostającego do dyspozycji dyżurnego PZD. O wprowadzeniu dyżuru wykonawca zostanie poinformowany dnia poprzedniego Wykonawca zobowiązany jest do podania godziny odśnieżania zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, - wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres jest krótszy prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, dat ich Wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: B.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu B.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. B.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach