Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2009/2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 54
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie
    ul. Wojska Polskiego 54 54
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    REGON: 79067589000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-augustow.pbip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2009/2010. Szczegółowe ilości godzin, materiałów oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w odpowiednich formularzach cenowych załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu i zgodności z warunkami przetargu - Spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; nie podleganie wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; zgodność z warunkami przetargu 2) Wykaz sprzętu - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku , gdy wykonawca wskazał w wykazie, narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3) Zobowiązanie się do posiadania polisy OC ( dotyczy zadania częściowego 1 oraz 3 )-Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż w wypadku wyboru jego oferty do czasu podpisania umowy będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującą okres wykonywania zamówienia tj. od 01.11.2009 r. do 01.04.2010 r., na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy zł) dla każdego zadania częściowego którego ten wymóg dotyczy. 4) Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd-augustow.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach