Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC GMINY SUPRAŚL W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 CZĘŚĆ I - LEWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA CZĘŚĆ II - PRAWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA CZĘŚĆ III - WSIE PUSZCZAŃSKIE

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 05065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC GMINY SUPRAŚL W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 CZĘŚĆ I - LEWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA CZĘŚĆ II - PRAWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA CZĘŚĆ III - WSIE PUSZCZAŃSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2013/2014 zgodnie z zakresem określonym odpowiednio w załącznikach 7a, 7b, 7c. 2. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb. 3. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: 1) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. 2) wskazane przez Zamawiającego skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków. 4. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 2 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego. 7. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy: a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące, b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego, c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt, d) obsługa piaskarki i pługa. 8. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) Część I - Lewa strona od ul. Szosa Baranowicka - ulice i drogi w miejscowościach: Zaścianki, Grabówka - ogółem ok. 35 297 m (+/- 2000 m), 1 pętla autobusowa. 2) Część II - Prawa strona od ul. Szosa Baranowicka - ulice i drogi w miejscowościach: Zaścianki, Sobolewo, Henrykowo - ogółem ok. 29 316 (+/- 2000 m) oraz 2 pętle autobusowe i teren przed Zespołem Szkół w Sobolewie. 3) Część III - Wsie Puszczańskie: Sadowy Stok, Jałówka, Pieczonka, Łaźnie, Podłaźnie, Sokołda, Woronicze-Międzyrzecze, Cieliczanka, Kol. Kozły, Surażkowo, Dębowik - ogółem ok. 24 655 m (+/- 2000 m). 10. Przewidywana (szacowana) ilość dróg, ulic w sezonie 2013/2014 1) Część I - Lewa strona od ul. Szosa Baranowicka a) odśnieżanie (w tym usuwania błota pośniegowego): 300 km, b) posypywania piaskiem: 30 km, 2) Część II - Prawa strona od ul. Szosa Baranowicka a) odśnieżanie (w tym usuwania błota pośniegowego): 256 km, b) posypywania piaskiem: 28 km, 3) Część III - Wsie Puszczańskie a) odśnieżanie (w tym usuwania błota pośniegowego): 221 km, b) posypywania piaskiem: 25 km. Dokładny wykaz ulic (w m), w poszczególnych miejscowościach w każdej z części zawiera Załącznik nr 7 a, 7 b i 7c do niniejszej specyfikacji Zimowe utrzymanie dróg następuje wg kolejności kategorii, zgodnie z Załącznikiem nr 7 a, 7 b i 7c do niniejszej specyfikacji. Poszczególne ulice, drogi będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego, zlecenia wynikać będą z aktualnych potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) część I - : 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); b) część II -: 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych) c) część III -: 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Zimowe utrzymanie dróg i ulic Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2013/2014, część .......... Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 14.10.2013 do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach