Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8450139 , fax. 074 8450006
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    ul. XXX-lecia PRL 18 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8450139, fax. 074 8450006
    REGON: 89071822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-bor.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010. Zakres zamówienia: Rejon I - Sołectwo Borówno -9,85 km Rjon II - Sołectwo Czarny Bór - 7,5 km Rejon III -Sołectwo Czarny Bór - 3,6 km Rejon IV - Sołectwo Jaczków - 3,6 km Rejon V - Sołectwo Witków - 4,5 km Rejon VI- Sołectwo Grzędy i Grzędy Górne - 7,58 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 2 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą będącym przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający za usługę odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu rozumie usługę zimowego utrzymania dróg gminnych lub dróg o wyższej kategorii , wykonaną w ciągu jednego , pełnego sezonu zimowego ( np. 2006/2007, 2007 /2008 , 2008/2009 ) - dysponują na potrzeby Rejonu I : - pojazdem z pługiem odśnieżnym lemieszowym bocznym i klinowym - pojazdem do zwalczania śliskości z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym - pługiem wirnikowym - dysponują na potrzeby Rejonu II : - dwoma pojazdami z pługiem klinowym i lemieszowym podgumowanym, - pługiem wirnikowym pojazdem do zwalczania śliskości z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym - dysponują na potrzeby Rejonu III - sprzęt do mechanicznego odśnieżania i posypywania chodników - dysponują na potrzeby Rejonu IV - dwoma pojazdami z pługiem klinowym i lemieszowym podgumowanym, - pojazdem do zwalczania śliskości z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym - dysponują na potrzeby Rejonu V - dwoma pojazdami z pługiem klinowym i lemieszowym podgumowanym - pojazdem do zwalczania śliskości z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym - dysponują na potrzeby Rejonu VI - dwoma pojazdami z pługiem klinowym i lemieszowym podgumowanym - pojazdem do zwalczania śliskości z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym - pługiem wirnikowym d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 8.2 Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum, spółka cywilna. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5. Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń , jakimi dysponuje Wykonawca W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować sprzętem na każdą część oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-bor.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach