Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych z podziałem na 6 części

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Lipowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31 , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Lipowa 4 4
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych z podziałem na 6 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość) oraz wywozem nadmiaru śniegu w razie konieczności. 2. Usługi od części 2 do 6 mają charakter wspomagający dla części 1. 3. Dla każdej części zadania zostanie podpisana osobna Umowa. 4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018 na terenie Gminy Jerzmanowa z podziałem na 6 części: 4.1 Część 1: Usługa zwalczania śliskości dróg na terenie Gminy Jerzmanowa polegających na płużeniu (odśnieżaniu) wraz z posypywaniem drogi mieszanką piasku z solą samochodem typu pługo - piaskarka. Usługa pozimowego sprzątania dróg gminnych we wszystkich miejscowościach. 4.2 Część 2: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Gaiki, Potoczek, Zofiówka, Bądzów oraz Golowice. 4.3 Część 3: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Kurów Mały oraz Jerzmanowa. 4.4 Część 4: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Modła, Kurowice, Łagoszów Mały oraz Maniów 4.5 Część 5: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Smardzów oraz Jaczów. 4.6 Część 6: Usługa wywozu nadmiaru śniegu z terenu Gminy Jerzmanowa 5. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia dla części 1 od dnia podpisania umowy do 30.06.2018 r., dla części 2-6: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2018r. 6. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonach zimowych 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018 odpowiedni sprzęt. 7. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem poniżej wymienionego sprzętu dla każdej z Części przedmiotu zamówienia: 7.1 Dla Części 1: co najmniej dwóch sztuk pługo-piaskarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) oraz zamiatarka mechaniczna wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7.2 Dla Części 2 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7.3 Dla Części 3. jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7.4 Dla Części 4 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem 7.5 Dla Części 5;. jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7.6 Dla Części 6: jedną sztuką samochodu samowyładowczego oraz jedną sztuką sprzętu do załadunku wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem 8. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 9. Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych rozliczane będą godzinowo za 1h usługi podaną w ofercie cenowej. Za godzinę pracy uważa się 60 minut pracy bez dojazdu. Dodatkowo w części 1 usługa pozimowego sprzątania dróg gminnych rozliczana będzie za 1 km. 10. Łączna wartość usług będzie zależna od zakresu faktycznie przepracowanych efektywnie godzin pracy oraz od faktycznie przejechanych kilometrów w części 1 przy pozimowym sprzątaniu dróg. Stawka 1 h z oferty Wykonawcy pomnożona przez ilość faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych w raporcie przez pracownika Urzędu Gminy oraz stawka 1 km z oferty Wykonawcy pomnożona przez ilość faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych w raporcie przez pracownika Urzędu Gminy. 11. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 12. Zamawiający ponosi jedynie koszty rzeczywistej pracy sprzętu związanego z zimowym utrzymaniem dróg (w koszt usługi nie wlicza się kosztu dojazdu na miejsce wykonywania usługi) zgodnie ze stawką 1h zaproponowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie oraz stawką za 1 km. 13. Wskazanie kolejności i lokalizacji odśnieżania będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy jednakże bezwarunkowo w pierwszej kolejności należy wykonać usługi umożliwiające przejazd autobusów, który będzie odbywał się zgodnie z Harmonogramem jazdy autobusów stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. - dla Części 1. 14. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany wykonywać równolegle dwoma zestawami samochodowymi służącymi do odśnieżania i posypywania dróg (w szczególności w godzinach wczesnorannych).- dla Części 1. 15. Usługa pozimowego sprzątania dróg polega na: 1) Zamiataniu dróg z zalegającego piasku przy użyciu zamiatarki mechanicznej wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń, 2) Szerokość zamiatania: 1,5 metra z dwóch stron jezdni wraz z zatokami autobusowymi, 3) Usługę należy wykonać na wskazanych przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa drogach, 4) Wykonawca wskaże miejsce zdeponowania zebranego piasku 16. Składowanie i wywóz piasku po pozimowym zamiataniu dróg leży po stronie Wykonawcy i wliczony jest w koszt usługi. 17. Wykonawca przedmiotowego zamówienia będzie zaopatrywał się sam w środki do zwalczania śliskości zimowej. Składowanie materiałów służących zimowemu utrzymaniu dróg leży po stronie Wykonawcy i wliczony jest w koszt usługi. 18. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 19. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy. 20. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy powinien być jak najkrótszy przy czym czas reakcji jest drugim kryterium oceny ofert: Czas reakcji nie może być dłuższy niż 75 minut od chwili powiadomienia telefonicznego przez pracownika Urzędu Gminy. 21. Usługa wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 6) polegać będzie na załadunku śniegu na samochód samowyładowczy oraz wywóz śniegu w miejsce zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże miejsce składowania śniegu i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Miejsce składowania śniegu które nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i mienia. 22. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi (dot. wszystkich części) i wskazuje jej rodzaj i zakres. 23. Wykonanie usługi wywozu nadmiaru śniegu własnym sprzętem przystosowanym do wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 6) odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego oraz po wytyczeniu miejsca i zakresu usługi. 24. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 25. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę) - dot. Części 1-5. 26. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych (dot. Części 1-5). 27. Wskazanie lokalizacji płużenia i posypywania będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (dot. Części 1-5). 28. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego (dot. Części 1-5). 29. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 30. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 31. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 32. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty (dot. Części 1-5). 33.Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na każdą z części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w żadnej z części zamówienia nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach