Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2009/2010, które zostały podzielone na zadaniaCPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2009/2010, które zostały podzielone na zadaniaCPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2009/2010 które zostały podzielone na zadaniaCPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr l Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 35,75 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 19210 m2 na terenie miasta Ropczyce. CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 2 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem drogi gminnej relacji Brzezówka od E4 w kierunku ul. Wyszyńskiego w Ropczycach na odcinku o długości 5,00 km. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 3 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce-Brzyzna. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 4 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce-Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce ładowarką Ł-200. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowymCPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Szczegóły dotyczace realizacji zamówienia określa OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu : 1) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawca przedłoży wykaz posiadanego rodzaju sprzętu technicznego wraz dokumentami potwierdzającymi tj. kserokopia dowodu rejestracyjnego ( w zadaniu Nr od -3 do Nr 9 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach wyposażony w pług jedno lub dwustronny natomiast do napędu dmuchawy ciągnikowej w zadaniu Nr 12 -1 3 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach ) - wykonawca przedłoży wykaz osób przy pomocy których będzie realizował zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi ( wraz z kserokopia uprawnień do kierowania i obsługi dla danego rodzaju pojazdów i sprzętu do odśnieżania) 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez stwierdzenie, czy Wykonawca złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Ofertę cenową 3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z ust.1 pkt.3 Wykonawca przedłoży dokumenty tj. - wykaz posiadanego rodzaju sprzętu technicznego wraz dokumentami potwierdzającymi tj. kserokopia dowodu rejestracyjnego ( w zadaniu Nr od -3 do Nr 9 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach wyposażony w pług jedno lub dwustronny natomiast do napędu dmuchawy ciągnikowej w zadaniu Nr 12 -1 3 wymagany jest ciągnik o dwóch napędach ) - wykaz osób przy pomocy których będzie realizował zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi ( wraz z kserokopią uprawnień do kierowania i obsługi dla danego rodzaju pojazdów i sprzętu do odśnieżania)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach