Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć z logopedii dla dzieci 5-6letnich uczęszczających do 13 przedszkoli podległych Gminie Stalowa Wola, w ramach zadania pn.: /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć z logopedii dla dzieci 5-6letnich uczęszczających do 13 przedszkoli podległych Gminie Stalowa Wola, w ramach zadania pn.: /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja 14560h zegarowych dyżuru logopedycznego w 13 przedszkolach, będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Stalowa Wola, w ramach zadania pn.: /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/. 2. Dyżur logopedyczny obejmuje następujące czynności: a) diagnozę logopedyczną wszystkich dzieci w wieku 3-6 lat, zakwalifikowanych do udziału w projekcie w poszczególnych przedszkolach. Częstotliwość: diagnoza dokonywana jest jeden raz, po przystąpieniu dziecka do udziału w projekcie. b) zajęcia logopedyczne indywidualne dla dzieci 3-6 letnich, zakwalifikowanych do udziału w projekcie w poszczególnych przedszkolach, u których w czasie diagnozy wykryto nieprawidłowości. Zajęcia prowadzone są w grupach jedno lub dwuosobowych, w przypadku wykrycia podobnych nieprawidłowości wymowy u innego dziecka. Częstotliwość: 1 raz w tygodniu po 10 minut przez średnio 4 tygodnie w miesiącu, w okresie 28 miesięcy. c) profilaktyczne zajęcia logopedyczne grupowe dla wszystkich dzieci 3-6-letnich zakwalifikowanych do udziału w projekcie w poszczególnych przedszkolach. Pojedyncza grupa będzie liczyć ok 15 osób. Częstotliwość: 2 razy w tygodniu po 15 minut, przez średnio 4 tygodnie w miesiącu, w okresie 28 miesięcy. d) prowadzenie indywidualnych rozmów z rodzicami i przygotowywanie pisemnych informacji dla rodzica/opiekuna prawnego o stanie rozwoju mowy każdego dziecka, zdiagnozowanego w czasie dyżuru logopedycznego, wraz ze wskazówkami dot. dalszego rozwoju mowy dziecka. Częstotliwość: realizacja 1 raz, po zdiagnozowaniu dziecka. e) prowadzenie badań pokazujących, w jakim stopniu każde dziecko objęte wsparciem logopedycznym podniosło umiejętności z zakresu poprawnej wymowy i przygotowanie pisemnej informacji dla rodzica/opiekuna w powyższym zakresie. Częstotliwość: pisemna informacja przygotowywana jest na koniec każdego roku szkolnego, w którym realizowany jest dyżur logopedyczny oraz na zakończenie realizacji działań logopedycznych w czerwcu 2012r. lub zakończenie edukacji dziecka w przedszkolu. f) przygotowanie i przekazywanie Zamawiającemu raportów miesięcznych wskazujących liczbę przepracowanych godzin w ramach dyżuru logopedycznego oraz opisujących jego przebieg. Raporty miesięczne składane są do pierwszego dnia roboczego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym realizowany był dyżur logopedyczny. Do raportu miesięcznego należy każdorazowo dołączyć oryginalne dokumenty: dzienniki zajęć z danego miesiąca, listy obecności, karty badania mowy dziecka lub inne dokumenty potwierdzające zrealizowanie dyżuru logopedycznego w opisywanym w raporcie wymiarze. Częstotliwość: raz na miesiąc. g) przygotowywanie raportów przedstawiających efekty zrealizowanych zajęć z logopedii, obserwacje, ewentualne uwagi, opis działań wymagających zmiany/korekty. Częstotliwość: raz na semestr (do 31 grudnia i 30 czerwca każdego roku szkolnego, w którym realizowany jest dyżur) h) przygotowanie na zakończenie realizacji projektu (do 30 czerwca 2012) opracowania dot. wyników zrealizowanych działań logopedycznych w trakcie dyżuru logopedycznego wraz z zaleceniami na przyszłość. 3. Dyżur logopedyczny realizowany jest w każdym z 13 przedszkoli objętych projektem przez okres 28 miesięcy, w wymiarze 10h tygodniowo dla danego przedszkola, średnio 4 tygodnie w miesiącu. 4. Dyżur logopedyczny odbywa się w godzinach pracy poszczególnych przedszkoli, będących jednostkami organizacyjnymi gminy Stalowa Wola. 5. Dyżur logopedyczny nie jest realizowany w okresie wakacji (lipiec-sierpień) oraz w dni wolne od zajęć w przedszkolu, w tym w okresie świąt. 6. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/ wdrażanego w ramach Priorytetu IX, poddziałanie 9.1.1, programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 7. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia traktowanych odrębnie: a) Część I - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 1 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) b) Część II - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) c) Część III - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 3 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) d) Część IV - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) e) Część V - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 5 im. Juliana Tuwima w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) f) Część VI - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 6 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) g) Część VII - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 7 im. Marii Konopnickiej w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) h) Część VIII - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 9 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) i) Część IX - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) j) Część X - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 11 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) k) Część XI - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 12 im. J. Ch. Andersena w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) l) Część XII - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) m) Część XIII - dyżur logopedy w Przedszkolu nr 18 im. Marii Montessori w Stalowej Woli (10h x 4 tygodnie x 28 miesięcy = 1120h) 2) Szczegółowy harmonogram dyżuru logopedycznego ustalany jest indywidualnie dla każdego przedszkola. 3) Składając ofertę częściową według zapisów w ust.9 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pełną ilość godzin dyżuru logopedycznego, przewidzianą dla danego przedszkola w trakcie trwania projektu. Szczegółowy podział godzin dla każdego z przedszkoli znajduje się w części II Formularza Ofertowego. 4) Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia, oceniania jest na podstawie kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonawcy winni spełniać następujące szczegółowe warunki: 1. Są osobą prawną lub osobą fizyczną, posiadającą zarejestrowaną działalność, pozwalającą na występowanie w obrocie prawnym, w zakresie objętym zamówieniem 2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują odpowiednią liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi zatrudnić uprawnione osoby, zdolne do realizacji dyżuru logopedycznego, posiadające odpowiednią wiedzę i kwalifikacje: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii udokumentowane dyplomem, przygotowanie pedagogiczne udokumentowane dyplomem lub świadectwem ukończenia kursu kwalifikacyjnego, minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z logopedii, udokumentowane umową o pracę lub umową cywilno-prawną. 5. Zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 6. Treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wspólne ubieganie się o zamówienie W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 2, 3. Parafowany wzór umowy 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, wskazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii, udokumentowane dyplomem, b) przygotowanie pedagogiczne, udokumentowane dyplomem lub świadectwem ukończenia kursu kwalifikacyjnego, jeśli z dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) nie wynika, że dana osoba posiada przygotowanie pedagogiczne, c) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z logopedii, udokumentowane umową o pracę lub umową cywilno-prawną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach