Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2018”

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bircza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2018”. Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie oraz odśnieżanie wraz z posypywaniem dróg gminnych o szacunkowej długości 70,69 (bez dojazdu). Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne TRASY, w których wyszczególnione są drogi do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac - usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji dróg będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent. Zakres prac, obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje zakup materiału na posypywanie dróg. Drogi muszą być odśnieżane według określonych standardów ( standard I i standard II). Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi. Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wykonawca wskaże w ofercie nr „Kryterium jakości” realizacji zamówienia określając tym samym w jakim czasie jest w stanie przywrócić po opadach śniegu drogę do określonego standardu. Wykonawca nie może złożyć ofertę na jedną część zadania lub kilka części zadania łącznie. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne odcinki dróg oraz ulic. Podana w ofercie cena ryczałtowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia na wszystkich rejonach w ciągu całego okresu wykonywania usługi. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodnie z wymaganym przez Zamawiającego standardem. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na cały okres świadczenia usługi Wykonawca powinien posiadać ważną polisę OC. 4. Usługi będą rozliczane na podstawie rachunku/faktury VAT - wystawionej najpóźniej do 5-go każdego miesiąca za usługi wykonane w poprzednim miesiącu. 5. Termin płatności – faktura płatna będzie w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach