Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017

Urząd Miejski w Żarowie ogłasza przetarg

  • Adres: Żarów, ul. Zamkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żarowie
    ul. Zamkowa 2 Żarów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 8.1.1. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: a) zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE I wykonywane na wniosek Zamawiającego polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i soli drogowej wraz z odpłużaniem, doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE II wykonywane na wniosek Zamawiającego oraz zimowe utrzymanie dróg innych nie objętych WYKAZAMI I i II również na wniosek Zamawiającego, b) odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej szerokości, c) rozpoczęcie odśnieżania drogi nastąpi każdorazowo w ciągu 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. d) rozpoczęcie zwalczania śliskości przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. e) utrzymanie przejezdności dróg i ulic, f) zapewnienie koordynacji i nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na drogach, g) uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej, h) zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, i) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, j) zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadania wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości piasku i soli drogowej, k) podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu oraz bezpieczeństwu mienia osób trzecich. l) zapewnienie ciągłej łączności ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków w postaci dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej. Każdego dnia w godz. 7:30 – 8:00 Wykonawca przesyła do siedziby Zamawiającego faxem (74 8580 778) lub e-mailem (t.kuska@um.zarow.pl) raport dzienny wg wzoru (Załącznik nr 1 do UMOWY), obejmujący 24 godzinny koszt akcji „Zima”, obliczając go począwszy od godz. 7:00 dnia poprzedniego. 8.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: a) piasku i soli drogowej do zwalczania śliskości, b) co najmniej dwóch pojazdów do których możliwe jest zamontowanie pługu odśnieżnego i pia skarki, c) co najmniej jednej koparko-ładowarki lub ładowarki do odśnieżania dróg gminnych na zlecenie Zamawiającego, d) bazy transportowo - magazynowej na terenie miasta Żarów, e) ciągłego kontaktu telefonicznego, celem zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zi mowej. 8.1.3. Materiały (środki chemiczne adekwatne do usuwania śliskości w temperaturze od 000 do -20) do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zakupi we własnym zakresie. Użyte środki mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placach. 8.1.4 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu poświadczony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający prawo do dysponowania nieruchomością na cel bazy magazynowo – transportowej. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo /przed podpisaniem umowy/ do przeglądu posiadanego sprzętu oraz materiałów przeznaczonych do należytego wykonania zamówienia. 8.2. W ofercie należy podać: a) miesięczną cenę ryczałtową za gotowość podjęcia akcji zimowej, b) cenę za 1 km zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Żarów (odśnieżanie wraz z posypywaniem piaskiem lub solą drogową w zależności od potrzeb), c) cenę za 1 godz. pracy koparko-ładowarki lub ładowarki przy odśnieżaniu. Cena ryczałtowa za gotowość podjęcia akcji zimowej, cena za 1 km zimowego utrzymania dróg oraz cena za 1 godz. pracy sprzętu przy odśnieżaniu określona przez oferenta nie będzie podlegała zmianom. Płatność z tytułu wykonania każdego z etapów zamówienia realizowana będzie po przekazaniu przez wykonawcę odpowiedniego oryginału protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie przez wykonawcę usług i faktury w terminie 30 dni od daty dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu.8.3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany wg kodów CPV: 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń 8.4. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający na podstawie art 29 ust 3a Ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby – kierowcy pojazdów, którymi będą wykonywane usługi zimowego utrzymania dróg zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zatrudnienie kierowcy na umowę o pracę nie dotyczy Wykonawcy, który prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą sam będzie pełnił tę funkcję. 3) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczyć mają czynności związanych z transportem. 5) Zamawiający określa następujące warunki kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A Ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: - Przedmiot usługi będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, - W przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie zatrudnienia osoby, o której mowa w tiret drugi Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian. - Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport o stanie i sposobie zatrudnienia ww. osoby, oświadczenie zatrudnionej osoby o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 5) lit. a) tiret dwa, trzy i cztery sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 1.000,00 PLN. - W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez zamawiającego, wykonawca, będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 50 zł za każdy dzień braku zatrudnienia osoby wymaganej przez Zamawiającego. - W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osób, o których mowa pkt 5) lit. a) tiret jeden innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wymagania określone w pkt 5) lit. a) tiret jeden i dwa, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach