Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
REGON: 97077078700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009 / 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań wykonawcy obejmuje : a/ zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 28,08 km polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu solanki wraz z odpłużaniem (własny sprzęt, ludzie itd.), b/ jezdnia odśnieżana i posypywana na całej szerokości, c/ zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów, z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu, d/ zwalczanie śliskości prowadzone będzie przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 4 godzin od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość, e/ lokalizacja robót ujęta jest na załączonych mapkach, stanowiącymi jednocześnie załącznik do umowy, f/ utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic, g/ zorganizowanie całodobowych dyżurów dyspozytorskich oraz zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych, h/ uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej, i/ zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, j/ w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, k/ zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości soli, ciągłej łączności ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej, l/ podczas zimowego utrzymania dróg Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 3 lat udokumentują wykonanie usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości. G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2 zadania każde o wartości nie mniejszej niż podana w ofercie, co potwierdzą odpowiednim dokumentem stwierdzającym jej należyte wykonanie), c) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca - (co najmniej jeden samochód ciężarowy właściwy do zamontowania pługu odśnieżnego i piaskarki, jeden pług odśnieżny, jedna piaskarka), d) Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f) Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) oraz uproszczony kosztorys ofertowy. g) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka (brutto) za zimowe utrzymanie 1 km dróg (odśnieżanie wraz z posypywaniem piaskiem)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa
Dodano: 2016-04-15 - Czyszczenie 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-02-23 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-01-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-12-29 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-12-10 - Usługi polegające na: czyszczeniu i serwisie urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez JW 5701 w garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, oraz serwisie i czyszczeniu myjni pojazdów firmy Awas zlokalizowanych JW 5700 w Międzyrzeczu oraz JW 3949 w Skwierzynie wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi oraz odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania odpadów wytworzonych przez 45 WOG i jednostki przez niego administrowane
Dodano: 2015-12-09 - Odbiór, załadunek, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów (poprzez odzysk lub utylizację na składowisku odpadów niebezpiecznych) z terenu Jednostki Wojskowej 4408 w Sulechowie
Dodano: 2015-10-26 - Przedsięwzięcie związane z rekultywacją środowiska po wydołowanych zbiornikach MPS na terenie JW 4408 Sulechów
Dodano: 2015-10-13 - Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w roku 2015.
Dodano: 2015-01-19 - Przeglądy i czyszczenia 22 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2015-01-16