Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na terenie Gminy Koniusza

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza 55
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3869039 , fax. 012 3869015
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 012 3869039, fax. 012 3869015
    REGON: 00669074000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na terenie Gminy Koniusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na terenie Gminy Koniusza Usługami zimowego utrzymaniem dróg będzie objęte w każdym sezonie zimowym 70 km dróg gminnych. Do zakresu zimowego utrzymania dróg należy : usuwanie śniegu , zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających zgodnie z warunkami określonymi dla standardu 5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: Wykonawca wykaże, że wykonał usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych przez dwa sezony zimowe na łączną kwotę 280 tys. złotych (sezony zimowe mogą dotyczyć różnych Zamawiających) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych poniżej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 2 do SIWZ ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ( wg załącznika Nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykaz zrealizowanych usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych przez dwa sezony zimowe na łączną kwotę 280 tys. złotych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) : 9.1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 9.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.2 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot , natomiast dokumenty wymienione w pkt4 powinien złożyć dowolny/ dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniusza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach