Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie nr IV w miejscowościach Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty, gmina Iwkowa

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 68-44-010, 68-44-020 , fax. 014 6844060
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie nr IV w miejscowościach Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty, gmina Iwkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty w terenie górzystym, sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Zimowe utrzymanie dróg dotyczy: - sezonu zimowego 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, w REJONIE NR IV o długości około 10,5km, w miejscowościach: Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty 1.1 Zakres robót obejmuje: Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr IV poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-5, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 6-11 oraz całodobowe patrolowanie - interwencyjne. Lp. Nazwa drogi 1 Kąty-Góry-Dobrociesz cała długość 2 Kąty - Grabie od krzyżówki z drogą gminną do posesji P. Gwiżdżów 3 Kąty-Grabie-Michalczowa cała długość 4 Parkingi Kąty - Centrum 5 Kąty - Drużków Pusty od Kościoła na długości ok. 300 mb 6 Kąty - Pasterniki - Dobrociesz od krzyżówki z drogą gminną do granicy wsi 7 Dobrociesz - Bieleckówka od krzyżówki z drogą gminną do posesji do P.Krzyżaków 8 Dobrociesz - Klimkówka od drogi powiatowej do potoka 9 Kąty - Pasterniki od drogi powiatowej do posesji P.Midów 10 Dobrociesz - Padoły część drogi 11 Kąty-Góry-Pasterniki do P. Andrzeja Szewczyka 1.2 Odśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania), - bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg, - użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie Wójta Gminy lub Zastępcy Wójta. 1.3 Sprzęt: Wykonawca winien posiadać co najmniej: - jednen ciągnik: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 z pługiem zawieszanym czołowo przygotowany do odśnieżania, - jednen ciągnik: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 przygotowany do posypki, - jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny Dodatkowo można zastosować - w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych. 1.4 Posypka: Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. 1.5 Sposób potwierdzania wykonanych robót Zamawiający wyznaczy osoby, które będą stwierdzać w tzw. raportach dnia, że prace zostały wykonane w określonym terminie (lista osób zostanie dostarczona wykonawcy po podpisaniu umowy). 1.6 Płatności Faktury będą wystawiane jeden raz w miesiącu, za wykonane roboty w miesiącu poprzedzającym miesiąc wystawienia faktury, załączając do niego dokumentację rozliczeniową wykonanej pracy (tzw. raporty dnia). Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy wg wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Dokumentacja rozliczeniowa wykonanej pracy (tzw. raport dnia), ma być przedstawiona Zamawiającemu na każde żądanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. 2. Wadium może być w wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Iwkowej: BSR Kraków O/Iwkowa 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002 przy czym Za-mawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub innego dokumentu, oryginał należy złożyć w kasie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię tego dokumentu wpiąć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek banko-wy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wy-brana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach