Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2009/2010

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6326330 , fax. 014 6326332
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6326330, fax. 014 6326332
    REGON: 00054899100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów tj. Ładnej, Łękawicy, Pogórskiej Woli, Skrzyszowie, Szynwałdzie. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wg ustalonej kolejności odśnieżania (załącznik nr 1), likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 2 ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 3 i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności dysponują 2 samochodami - piaskarkami z pługiem, koparko - spycharką na kołach i ładowarką oraz przed podpisaniem umowy udokumentują dysponowanie odpowiednią bazą do składowania materiałów sypkich i garażowania pojazdów do odśnieżania w odległości nie większej niż 10 km od terenu gminy Skrzyszów. Ponadto wykażą się wykonaniem co najmniej 2 usług stanowiących przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 200 tys. zł każda. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków stawianych przez Zamawiającego i wynikających z art. 22 ust. 1 przytoczonej wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Uwierzytelniona kopia stosownego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. 6) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługę stanowiącą przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę w zakresie odśnieżania na kwotę co najmniej 200 tys. zł podczas jednego sezonu. Wykonawca powinien się wykazać wykonaniem co najmniej 2 usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 7) Wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca i który zamierza użyć do wykonania zamówienia, przy czym Wykonawca musi się wykazać dysponowaniem co najmniej 2 samochodów - piaskarek z pługiem, koparko - spycharką na kołach i ładowarką. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach