Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2014 - 2016

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2014 - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i placów gminnych: Zadanie 1 - drogi gminne i place w Ochotnicy Górnej Zadanie 2 - drogi gminne w Ochotnicy Dolnej (w os. Kudowe i Skrodne) Zadanie 3 - drogi gminne i place w sołectwie Młynne Materiał do posypywania dróg zapewnia Zamawiający. Zamawiający wymaga by drogi gminnej utrzymywane były w IV standardzie zimowego utrzymania dróg (zgodnie z wytycznymi zawartymi w zarządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przejezdności dróg, a w szczególności do wykonywania w/w czynności w razie każdego opadu śniegu, marznącego deszczu lub występowania gołoledzi na drodze. Wykonawca podejmować będzie czynności po wystąpieniu przyczyn o których mowa powyżej zgodnie z zapisami zawartymi w siwz tj. a)jezdnia odśnieżona na całej szerokości, b)do posypania wykonawca używa materiałów zapewnionych przez Zamawiającego, c)usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d)rozpoczęcie prac nie później niż po 3 godzinach opadu, a zakończenie nie później niż 8 godzin po zakończeniu opadu, e)wykonawca ma obowiązek posprzątać po zimie pozostały na drogach materiał pozostały po posypywaniu. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał odpowiedni sprzęt pozwalający należycie wykonanie obowiązków wynikających z umowy. Zamawiający wymaga by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia - przed złożeniem oferty (z uwagi na specyficznych charakter dróg przewidzianych do zimowego utrzymania). W przypadku gwałtownych ataków zimy oraz innych sytuacjach trudnych do przewidzenia w momencie zawierania umowy dopuszcza się możliwość wykonywania zimowego utrzymania dróg i placów przez Wykonawców na pozostałych obiektach na terenie gminy wg stawek określonych w niniejszym postępowaniu po uprzednich ustaleniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach