Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie 2019/2020

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie 2019/2020. Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych na terenie sołectw Gminy Mszana. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwach Mszana, Połomia, Gogołowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1 Formularz ofertowy- zał. nr 2 do siwz. 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące zał. nr 3 i 4 do siwz, informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 1.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zał. nr 5 do siwz). 1.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składają oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do siwz. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach