Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    ul. Raciborska 37
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
    REGON: 27762086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1. Dostawa urządzeń sieciowych, 2. Dostawa sprzętu komputerowego, 3. Dostawa komputerów Apple, 4. Dostawa drukarek i skanera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca w ramach zamówienia winien dostarczyć i wnieść przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego do jednego z budynków Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 50, Raciborskiej 37 lub ul. Koszarowej 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Części (zadania częściowe) nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, kilka zadań lub w odniesieniu do wszystkich części (zadań) zamówienia. Wykonawca winien udzielić GWARANCJI I RĘKOJMI w zakresie: Zadania nr 1, 2 oraz 4 – minimum 24 miesiące od czasu podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż okres gwarancji udzielonej na dane urządzenie oraz jego podzespoły przez producenta. Zadania 3 – minimum 12 miesięcy od czasu podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia, jednak nie krótszy niż okres gwarancji udzielonej na dane urządzenie oraz jego podzespoły przez producenta. Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był: a) pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie pochodził z ekspozycji i nie był wcześniej prezentowany, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. b) wprowadzony do obrotu, odpowiadał obowiązującym normom i był zgodny z zasadniczymi wymaganiami , tj. posiadał deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i/lub oznakowany znakiem CE. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy sprzęt/urządzenia, zostały określone celem odniesienia do wymaganego przez Zamawiającego standardu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść na zabezpieczenie oferty wadium w zakresie: Zadania Nr 1 Dostawa urządzeń sieciowych w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych 00/100), Zadania Nr 2 Dostawa sprzętu komputerowego w wysokości 500 zł (pięćset złotych 00/100) Zadania nr 3 Dostawa komputerów Apple w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) W zakresie zadania nr 4 Dostawa drukarek I skanerów wadium nie jest wymagane. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: a) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Katowice 84 1050 1214 1000 0007 0000 7826 - za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz.110, 650, 1000 I 1669.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zaleca, aby załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium w następujący sposób: a) wadium wnoszone w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu tytułem wadium, b) wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz - do oferty załączyć kopię dokumentu, a oryginał dokumentu dla Zamawiającego (w celu ułatwienia zwrotu wadium - dokumentu) złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Gwarancja wadialna winna być sporządzona jedynie w 2 egzemplarzach (2 oryginały, w tym jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego). Gwarancja winna być skuteczna tj. wadium winno zabezpieczać ofertę, a zwolnienie zabezpieczenia u Gwaranta winno nastąpić po zwrocie wszystkich oryginałów (powinno być to wskazane w dokumencie wadium).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty złożonej na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dołączył wypełniony (w sposób określony przez Zamawiającego) załącznik nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia w zakresie zadań, na które składa ofertę. Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. 2. W odniesieniu do Zadania nr 4 Dostawa drukarek i skanera, Zamawiajacy wymaga dodatkowo, aby Wykonawca załączył do oferty Załacznik nr 1a, stanowiący podstawę kalkulacji kosztów. Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach