Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE GRÓDEK NAD DUNAJCEM W SEZONIE 2015-16

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE GRÓDEK NAD DUNAJCEM W SEZONIE 2015-16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych (odśnieżanie i posypywanie) o łącznej długości 173,44 km (x45 [zakładanych wyjazdów]) w okresie od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2016 r. tzn. w sezonie zimowym 2015-16. W ramach niniejszej usługi zakłada się konieczność uszorstnienia (posypywania) łącznie 62,67 km dróg (x40 [zakładanych wyjazdów]) przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla cz. I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.2. dla cz. II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.3. dla cz. III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.4. dla cz. IV - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.5. dla cz. V - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.6. dla cz. VI - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 8811 0006 0010 0100 1720 0009 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy IZP.271.I.08.2015: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE GRÓDEK NAD DUNAJCEM W SEZONIE 2015-16. 5. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach