Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Gródek nad Dunajcem w sezonie 2013-14 (IV postępowanie)

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Gródek nad Dunajcem w sezonie 2013-14 (IV postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych (odśnieżanie i posypywanie) o łącznej długości 46,710 km w okresie od daty podpisania umowy do 15.04.2014 r. W ramach niniejszej usługi zakłada się konieczność uszorstnienia (posypywania) łącznie 20,450 km dróg (x40 [zakładanych wyjazdów])) przy użyciu własnego sprzętu i materiału. 2. Opis szczegółowy został zawarty w części II specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ VI - Sołectwa: Gródek nad Dunajcem i Lipie: 25,710 km dróg do odśnieżania , w tym zakłada się konieczność uszorstnienia (posypywania) średnio 11,250 km CZĘŚĆ VII - Sołectwa Jelna, Sienna i Zbyszyce:21,000 km dróg do odśnieżania , w tym zakłada się konieczność uszorstnienia (posypywania) średnio 9,200 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach