Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na całodobowym utrzymaniu dróg w stanie przejezdności oraz na jednokrotnym sprzątaniu dróg utwardzonych po zimie w miejscowości Juszkowo, Rotmanka i Borkowo na drogach określonych w załączniku nr 1 i 2 do siwz - składanie ofert częściowych.

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2009-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na całodobowym utrzymaniu dróg w stanie przejezdności oraz na jednokrotnym sprzątaniu dróg utwardzonych po zimie w miejscowości Juszkowo, Rotmanka i Borkowo na drogach określonych w załączniku nr 1 i 2 do siwz - składanie ofert częściowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na całodobowym utrzymaniu dróg w stanie przejezdności oraz na jednokrotnym sprzątaniu dróg utwardzonych po zimie w miejscowości Juszkowo, Rotmanka i Borkowo na drogach określonych w załączniku nr 1 i 2 do siwz: 1)rejon nr 5 Juszkowo - obejmujący miejscowości Juszkowo Kolonia, Juszkowo, 2)rejon nr 9 Rotmanka - obejmujący miejscowości Rotmanka i Rotmanka wieś, 3)rejon nr 11 Borkowo - obejmujący miejscowości Borkowo i Straszyn Przylesie, 2.Zakres rzeczowy w zakresie zimowego utrzymania dróg obejmuje: 1)całodobowe utrzymanie dróg wskazanych w załączniku nr 1 do siwz w stanie przejezdności: a)całodobowa, pełna gotowości techniczna pod numerem telefonu, który Wykonawca zobowiązany jest podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do siwz i eksploatacja sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem, b)całodobowe patrolowanie - interwencyjne, odśnieżanie dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek oraz innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości drogi (ca 5,0m), c)całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą), o składzie wagowym 80 % kruszywa + 20 % soli w ilości 240g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych, d)całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym uszorstnianiem całej szerokości drogi przy użyciu mieszanki w składzie i ilości jak wyżej opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w rozsypywarki, e)przygotowanie mieszanki w składzie jw. z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki , 2)sprzątanie pozostałości po zimie, które należy wykonać do dnia 25 kwietnia każdego roku zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 2 do siwz. 3.Wykonawca przystąpi do wykonania powyższych prac na telefoniczne polecenie Zamawiającego w terminach określonych w projekcie umowy. 4.Potwierdzenie wykonania powyższych prac dokona pracownik merytoryczny Urzędu Gminy i Sołtys danej wsi w ciągu 3 dni od wykonania usługi. 5.Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznego wystawiania faktur zgodnie z zapisami umowy. Do każdej z faktur Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć protokoły wykonania usługi potwierdzone przez sołtysów poszczególnych miejscowości w danym rejonie. Podpisy potwierdzające sołtysów należy uzyskać w terminie 3 dnia od dnia wykonania danej części usługi. Nie uzyskanie podpisu w w terminie 3 dni traktowane będzie jako niewykonanie usługi. 6.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonaną usługę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. 1. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o niżej wymienione dokumenty, które to winny zostać dołączone do ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 5, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto oferta musi zawierać załącznik nr 3 - formularz oferty oraz załącznik nr 4 - formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach