Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg)

Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 30 77 , fax. 18 262 34 55
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem
    ul. Rynek 35 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 262 30 77, fax. 18 262 34 55
    REGON: 00100241000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi tj: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg) 1.Szczegółowe określenie wielkości i zakresu zadania: Wykonanie usługi: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krościenko n.D na następujących trasach (poszczególne części zamówienia):: TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- Długość trasy 15,05 km TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 11,10 km TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 19,30 km TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,70 km 1/Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne TRASY ,w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac-usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2/Koszty wizji dróg-ulic będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent. 3/Zakres prac, obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje zakup materiału na posypywanie dróg takich jak: piasek, grys, sól. 4/Realizacja usługi prowadzona będzie przy użyciu sprzętu i środków transportowych będących w jego dyspozycji posiadającego aktualne badania techniczne oraz oznakowanie pojazdów zgodne z warunkami wynikającymi z ustawy dnia 20 czerwca1977r. i należyta starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 5/Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 6.00 oraz w ciągu dnia czyli na bieżąco aby gromadzący się na jezdni śnieg, błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach (zapis ten nie dotyczy przypadków kiedy występują b. ciężkie warunki pogodowe w ciągu doby). 6/Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi. 7/Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 8/Uwzględnianie uwag i wniosków Zamawiającego oraz sołtysów poszczególnych sołectw w okresie wykonywania obowiązków umowy. 9/Wynagrodzenie wykonawcy usługi zostanie pomniejszone o 50% za każdy miesiąc kalendarzowy, jeżeli w m-cu nie wystąpiły zjawiska atmosferyczne skutkujące koniecznością użycia sprzętu do utrzymania dróg powyżej 15 dni a w listopadzie 7 dni. z tym że ostateczne wynagrodzenie wykonawcy nie będzie niższe niż 50% ceny podanej w ofercie. 10/Kryterium oceny pracy jest przejezdność dróg - ulic oraz likwidacja gołoledzi 11/Do obowiązków wykonawcy w ramach złożonej oferty należeć będzie po okresie zimowym tj. po dniu 31-03-2016 r. wykonanie prac porządkowych polegających na zamiataniu i zebraniu materiału używanego do posypywania jezdni na odśnieżanych trasach. W/w prace wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie 14 dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 12/Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej. 13/W przypadku stwierdzenia nie przejezdności drogi - ulicy utrzymującej się dłużej niż 24 godziny Zamawiający może po uprzednim powiadomieniu wykonawcy zlecić przywrócenie przejezdności drogi - ulicy innej firmie na koszt wykonawcy , a koszt zleconej usługi zamawiający potrąci wykonawcy z przysługującego mu miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia za dany miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: niewymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach