Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 196 km w miesiącach zimowych w sezonie 2016-2017 na terenie gminy Słupno

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09472 Słupno, ul. Miszewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2679560, 2679584 , fax. 242 612 977
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska
    09472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2679560, 2679584, fax. 242 612 977
    REGON: 61101599700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 196 km w miesiącach zimowych w sezonie 2016-2017 na terenie gminy Słupno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.„ Zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 196 km w miesiącach zimowych w sezonie 2016-2017 na terenie gminy Słupno”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na trzy części, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, tj.: Część 1 - Rejon Nr 1 obejmuje miejscowości: Nowe Gulczewo, Stare Gulczewo, Gulczewo PGR, Mirosław, Cekanowo, Słupno na północ od drogi krajowej nr 62 (relacji Płock – Warszawa) oraz na zachód od drogi powiatowej 2941W (relacji Słupno – Białkowo) – łączna długość dróg 61 km. Część 2 - Rejon Nr 2 obejmuje miejscowości: Miszewko Strzałkowskie, Miszewko Stefany, Sambórz, Ramutowo, Święcieniec, Barcikowo, Mijakowo, Szeligi, Słupno, Słupno osiedle Krzelewo na północ od drogi krajowej nr 62 (relacji Płock – Warszawa) oraz na wschód od drogi powiatowej 2941W (relacji Słupno – Białkowo) – łączna długość dróg 58 km. Część 3 - Rejon Nr 3 obejmuje miejscowości: Wykowo, Liszyno, Rydzyno, Bielino, Borowiczki – Pieńki, Słupno na południe od drogi krajowej nr 62 (relacji Płock – Warszawa) łączna długość dróg 77 km. Zamówienie dotyczy utrzymania wszystkich dróg tj. dróg o nawierzchni utwardzonej oraz o nawierzchni gruntowej. 2. Wymagania dotyczące sprzętu: a) Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest dysponować dla każdego rejonu trzema pojazdami na podwoziu kołowym przystosowanymi do odśnieżania i uszorstniania dróg lub ulic (w przypadku składania oferty na trzy rejony odśnieżania wykonawca musi dysponować dziewięcioma pojazdami) z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem gumowym wraz z zamontowaną piaskarką, z napędem minimum na dwie osie. b) Zamawiający przewiduje w każdym rejonie odśnieżanie i uszorstnianie dróg przelotowych łączących poszczególne miejscowości oraz dróg osiedlowych. W celu odśnieżania dróg przelotowych wykonawca musi dysponować dwoma pojazdami dla każdego rejonu. W celu odśnieżania dróg osiedlowych zamawiający dopuszcza stosowanie ciągnika z zamontowanym pługiem oraz podwieszanym koszem (piaskarką). Parametry sprzętu do odśnieżania dróg osiedlowych (szerokość, długość) muszą umożliwiać sprawne poruszanie się na ulicach wąskich i krętych. Wykonawca musi dysponować sprzętem (ciągnik lub pojazd o mniejszych gabarytach) – jedna jednostka dla każdego rejonu. c) Każdy pojazd powinien być wyposażony w system monitoringu (GPS zamontowany na stałe), który służyć będzie do ich lokalizacji. System powinien umożliwiać przekazywanie osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego pozycji pojazdu w czasie rzeczywistym oraz historii jego tras obejmującej co najmniej 48h. d) Wykonawca musi posiadać zmagazynowaną mieszankę piaskowo – solną w stosunku 6:1, w ilości zapewniającej ciągłą pracę piaskarek, , Do mieszanki piaskowo – solnej Wykonawca ma obowiązek stosować sól zgodnie z normą PN-86/C-84081/02 oraz kruszywo naturalne frakcji 0-4mm. Kruszywo nie może zawierać materiałów organicznych oraz domieszek gliny i innych materiałów. e) Każdy pojazd powinien być wyposażony w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym”. Zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania 4 m. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych powyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymaganiami usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. 3. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. 4. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy w innym rejonie odśnieżania w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 5. Wartość odśnieżania, uszorstniania oraz odśnieżania i uszorstniania obliczona będzie na podstawie liczby godzin pracy i stawki za 1 godzinę odśnieżania, na podstawie liczby godzin pracy i stawki za 1 godzinę uszorstniania oraz na podstawie liczby godzin pracy i stawki za 1 godzinę odśnieżania i uszorstniania. 6. Opis prac dla danego zakresu: a) Odśnieżanie – usunięcie warstwy zalegającego śniegu na całej długości drogi i szerokości minimum 4m. b) Odśnieżanie i uszorstnianie – usunięcie warstwy zalegającego śniegu na całej długości i szerokości minimum 4m z jednoczesnym uszorstnianiem przy każdorazowym przejeździe sprzętu w obrębie przystanków autobusowych skrzyżowań ulic, łuków oraz miejscach gdzie pochylenie podłużne drogi wynosi ponad 4%. c) Uszorstnianie – w przypadku wystąpienia gołoledzi (ślizgawicy) sypanie na całej długości i szerokości drogi. Uwaga: W przypadku jednoczesnego zadysponowania sprzętu do odśnieżania pkt 6.a i uszorstniania pkt 6.c wynagrodzenie stanowić będzie sumę - 100% kwoty oferowanej tylko za odśnieżanie plus 60% kwoty oferowanej tylko za uszorstnianie. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu (bez czasu przeznaczonego na dojazd czy usuwanie awarii) 7. Czas pracy liczony będzie od momentu przybycia sprzętu na jedną z wyznaczonych dla danego rejonu dróg i podjęcia pracy do jej zakończenia i opuszczenia przewidzianego rejonu. Wynagrodzenie za dojazd w wysokości 70% stawki za 1 godzinę odśnieżania przysługuje w przypadku skierowania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w rejon inny niż zapisany w umowie. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 1,5 godziny (90 minut) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego lub pisemnego, b) samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji, c) usuwanie śniegu z dróg (płużenie) poprzez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, d) jednoczesnego usuwania śniegu z dróg (płużenie) oraz uszorstniania nawierzchni dróg mieszanką piaskowo-solną w stosunku 6:1 na przystankach autobusowych – odcinki w obrębie przystanku długości 50m, skrzyżowaniach 25m od jego centrum w każdym kierunku odśnieżanej i uszorstnianej drogi , łukach – na całej długości łuku, wzniesieniach o pochyleniu podłużnym ponad 4% - na całej długości pochylenia przy każdorazowym przejeździe. e) uszorstniania na polecenie wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w przypadku wystąpienia gołoledzi (ślizgawicy) sypanie na całej długości i szerokości drogi. f) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego maksymalnie w ciągu 1 godziny, g) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, h) wyznaczenie osób pełniących dyżur w dni powszednie oraz wolne od pracy i święta, odpowiedzianych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, i) Wykonawca uwzględni możliwość ciągłej pracy sprzętu przy złych warunkach atmosferycznych. Przerwy mogą być spowodowane jedynie koniecznością uzupełnienia paliwa lub zmianą kierowcy, Obsada na każdy pojazd powinna być wieloosobowa tak aby była zapewniona ciągłość jego pracy bez naruszenia czasu pracy kierowcy, j) zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowego zakończenia akcji zimowej związanej z odśnieżaniem i/lub uszorstnianiem, k) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania wyłącznie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z odśnieżaniem dróg dojazdowych do siedlisk. l) wykonanie usługi odśnieżania dróg innych niż gminne i wewnętrzne sprzętem objętym umową na świadczenie usług może być wykonane poza czasem świadczenia usług dla Zamawiającego, ł) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego świadczenia usług w terenie dla osób prywatnych w godzinach pracy dla Zamawiającego, Wykonawcy zostanie potrącone wynagrodzenie za 8 godziny pracy sprzętu. m) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego, z częstotliwością raz na 48h historii tras pojazdu. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania - 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeni 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie kierowania sprzętem. 10. Na każde żądanie zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym w siedzibie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawców wymaganych osób na umowę o pracę (kopii umów o pracę oraz aktualnych na dzień wezwania dokumentów potwierdzających zatrudnienie na ten dzień). 11. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamawiający szacuje, że do zimowego utrzymania dróg gminnych dla każdej części niezbędny będzie poniżej podany czas pracy sprzętu dla czynności odśnieżania, uszorstniania, oraz odśnieżania i uszorstniania, tym samym wykonawcy przy obliczeniu ceny winni uwzględniać odpowiednio: Część I – Rejon Nr 1: Odśnieżanie 200 godzin, uszorstnianie 150 godzin, odśnieżanie i uszorstnianie 200 godzin, Część II – Rejon Nr 2: Odśnieżanie 200 godzin, uszorstnianie 150 godzin, odśnieżanie i uszorstnianie 200 godzin, Część III – Rejon Nr 3: Odśnieżanie 220 godzin, uszorstnianie 170 godzin, odśnieżanie i uszorstnianie 220 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - dla części I : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - dla części II: 3.500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - dla części III: 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach