Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 05270 Marki, ul. Lisa Kuli
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 813 373 , fax. 227 811 101
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych
ul. Lisa Kuli 3
05270 Marki, woj. mazowieckie
tel. 227 813 373, fax. 227 811 101
REGON: 14123709800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na części. Liczba części: 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018, z podziałem na dwie części: Część A – zadanie 1 1) Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych asfaltowych w mieście Marki, o długości 70,03 km. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się utrzymanie nawierzchni asfaltowych dróg gminnych, w stanie przejezdnym, poprzez wykonanie prac polegających na: a) odśnieżaniu nawierzchni, b) zwalczaniu śliskości zimowej. 2) przy użyciu jednostek sprzętowych oraz materiałów uszorstniających. Zakres, standardy zimowego utrzymania dróg, wykazy ulic, wymagane materiały i sprzęt, zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1. Część B – zadanie 2 1) Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych gruntowych w mieście Marki, o długości ok. 79,46 km. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac: a) odśnieżanie – płużenie, b) zimowe posypywanie materiałem uszorstniającym dróg gruntowych. 2) Zakres, standardy zimowego utrzymania dróg, wykazy ulic, wymagane materiały i sprzęt, zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1. Zatrudnienie osób dla części A i B: 1) Wykonawca zobowiązany jest oddelegować do wykonywania niżej wymienionych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia osób, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę ( w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców( za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 1502, ze zm.): 1. praca operatorów sprzętów i pojazdów niezbędnych do wykonywania zamówienia, - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wykonania obowiązku wykonawcy, o którym mowa w pkt. 1. 4) W ramach prowadzonej prze zamawiającego kontroli, wykonawca zobowiązany jest nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego, przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1, wraz ze zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 5) Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnieniu wszystkich osób wskazanych w pkt. 1 na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na terenie gminy Leszno
Dodano: 2024-01-18 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2023-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.
Dodano: 2023-12-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
Dodano: 2023-12-07 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-11-27 - ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów”
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulejówek w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15