Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, placów, parkingów oraz przystanków autobusowych polegających na odśnieżaniu, zwalczaniu gołoledzi i śliskości zimowej, usuwaniu błota pośniegowego w sezonie zimowym 2013 / 2014 w okresie od listopada 2013 roku do 31 marca 2014 roku. 2. Usługi odśnieżania oraz usuwania gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy), będą świadczone według przyjętych na terenie gminy standardów zimowego utrzymania. Na terenie Gminy Rawicz będzie obowiązywał I, II i III standard utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na sezon zimowy 2013/2014. Szczegółowy opis standardów określa załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne i wewnętrzne (stanowiące własność gminy) na terenie Gminy Rawicz o łącznej długości ok. 146 km oraz w razie konieczności inne drogi i tereny wskazane przez Zamawiającego. Wykaz ulic z podziałem na standardy zawarto w załączniku nr 8. 4. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zimowego utrzymania dróg obejmuje: 1) przygotowanie materiału uszorstniającego - zakup odpowiednich ilości soli i piasku oraz wykonanie wszelkich prac związanych z ich przygotowaniem oraz przechowywaniem, 2) przygotowanie, rozstawienie, napełnienie piaskiem jak również bieżące uzupełnianie pojemników do piasku zlokalizowanych zgodnie z załączonym wykazem (po sezonie zimowym pojemniki należy usunąć z ulic miasta), 3) mechaniczne odśnieżanie, 4) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej, 5) mechaniczne odśnieżanie z posypywaniem, 6) ręczne odśnieżanie, 7) usuwanie błota pośniegowego, 8) wywóz śniegu (w razie potrzeby po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym). 5. Wykonawca będzie świadczył usługę w przypadkach występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych - opadów śniegu, występowania śliskości, czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości bez wezwania Zamawiającego (dla standardu I i II) lub po uzgodnieniu takiej potrzeby Wykonawcy z Zamawiającym (dla standardu III. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze świadczenia usług w ramach zimowego utrzymania dróg na niektórych ulicach - drogach w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających podjęcie takiej decyzji. O takiej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 7. Wywóz śniegu następował będzie na polecenie Zamawiającego w miejsca uzgodnione. 8. Wykonawca świadczy usługę przy pomocy prawidłowo oznakowanego własnego sprzętu i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości na drogach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac. 10. Wykonawca w ramach prowadzonej Akcji Zima doprowadzi drogi do stanu przejezdności i zabezpieczy je przed śliskością - zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na sezon zimowy 2013/2014. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą w dniach, w których wymagają tego warunki atmosferyczne (opady śniegu, mróz). Na dzień przed prognozowanym atakiem zimy, Wykonawca powinien pozostawać w pełnej gotowości do działania. 11. W przypadku bezśnieżnej zimy, Wykonawca zobowiązuje się do pozostania w stanie pełnej gotowości. Zamawiający w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. 12. Wynagrodzenie płatne będzie przez Zamawiającego po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru. Protokół odbioru ma być sporządzony w formie ZESTAWIENIA MIESIĘCZNEGO. 13. Przekazywane Zamawiającemu do 10 dnia następnego dnia miesiąca ZESTAWIENIE MIESIĘCZNE powinno zawierać: zestawienie warunków atmosferycznych, szczegółowe zestawienie ulic, zakres wykonanych prac w danym dniu oraz rzeczywiste godziny pracy. 14. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy jest zobowiązany do zapewnienia w pełnej gotowości sprzęt oraz ludzi potrzebne do realizacji zamówienia, jak również do zapewnienia odpowiednich ilości soli i piasku, który wystarczy na prowadzenia Akcji Zima w ciągu całego sezonu zimowego oraz rozstawienia 26 pojemników na materiał uszorstniający do zwalczania śliskości zimowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach