Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Książ Wlkp. w sezonie zimowym 2013/2014

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury 11A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2822001 , fax. 061 2822724
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury 11A 11A
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2822001, fax. 061 2822724
    REGON: 00053046500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Książ Wlkp. w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Książ Wlkp. w sezonie zimowym 2013/2014. W zakres usługi zimowego utrzymania dróg z podziałem na 2 zadania wchodzi zwalczanie gołoledzi, odśnieżanie, usuwanie zatorów i nabojów śnieżnych oraz wywożenie śniegu z ulic. Pozyskanie mieszaniny do zimowego utrzymania dróg leży w gestii oferenta - w proporcjach co najmniej 25% chlorku sodu i kruszywa naturalnego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. z 2005r., Nr 230, poz. 1960). Podane czasy pracy w poszczególnym asortymencie są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowy zakres prac w poszczególnym asortymencie z użyciem odpowiedniego sprzętu będzie ustalany w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego czasu pracy przeznaczonego na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o wynagrodzenie. Usługi wymienione w przedmiocie zamówienia będą rozliczane na podstawie zaoferowanych przez wykonawcę cen jednostkowych. Wykonawca przy ustalaniu cen jednostkowych na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie według formularzu cenowego winien uwzględnić koszty dojazdu sprzętu w miejsce prowadzenia prac, koszty materiałów pędnych i obsługi. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie iloczynu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym według załącznika nr 4 do SIWZ do faktycznie przepracowanego czasu pracy związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dróg przewidzianych do zimowego utrzymywania nie opisanych w zał. nr 7 do SIWZ na zasadzie zgłoszenia interwencyjnego. Prace winny być wykonane sprzętem własnym lub dzierżawionym przez oferenta. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru telefonicznego, patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem. Zakres działań przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ 1.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIe dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach