Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021

Urząd Gminy w Tymbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-650 Tymbark, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 325 637 , fax. 183 325 632
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tymbarku
    Rynek 49
    34-650 Tymbark, woj. małopolskie
    tel. 183 325 637, fax. 183 325 632
    REGON: 55078100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi dróg gminnych o łącznej długości około 61 km o szerokości od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów, placów i chodników zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ przez 1 sezon zimowy 2020/2021 w sposób zapewniający ich przejezdność. Usługa ma być wykonywana we wszystkich miejscowościach gminy, tj. Tymbark, Podłopień, Zawadka, Zamieście, Piekiełko. Zakres usługi obejmuje: -utrzymanie przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie, -odśnieżanie placów i chodników -zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywani nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi, -usunięcie materiału szorstkiego z dróg, pozostałego po akcji zimowej w terminie do 30 kwietnia 2021 r. - zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi, -pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu, -całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym Utrzymanie przejezdności wymaga stosowania zabiegów profilaktycznych, tj. działań hamujących tworzenie się śliskości zimowej w momencie opadu śniegu, marznącego deszczu bądź występowania gołoledzi. Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia stałego monitoringu stanu nawierzchni, w szczególności odcinków zagrożonych tzw. śliskością lokalną i do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacji zagrożenia. W przypadku ciągłego opadu śniegu posypywanie i odśnieżanie musi być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą tworzenie śliskości pośniegowej i zapewniającą przejezdność drogi. Na potrzeby rozliczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przyjmuje się następujący podział czasu realizacji usługi: Akcja czynna – wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem przejezdności dróg poprzez ich odśnieżanie, zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi. Dyżur – pełnienie dyżuru przez pracowników Wykonawcy, obserwowanie warunków atmosferycznych i utrzymywanie gotowości sprzętu i ludzi. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za wykonywanie usług objętych niniejszym zamówieniem. Przyjmuje się następujące rozliczenie z Wykonawcą: - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg powyżej 20 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 100% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg od 15-20 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 75% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg od 10-14 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 50% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg poniżej 10 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 30% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. W przypadku nie podjęcia w ciągu miesiąca kalendarzowego przez Wykonawcę akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 30% miesięcznej ofertowej kwoty brutto za pełnienie dyżuru i gotowość do podjęcia akcji czynnej. Kolejność zimowego utrzymania dróg: - drogi tras autobusowej komunikacji zbiorowej oraz trasy dowozu dzieci do szkół, - parkingi przy urzędzie, przedszkolu, hali, bibliotece - drogi w terenach o dużym nachyleniu, -drogi przelotowe między miejscowościami gminy Tymbark oraz drogi zlokalizowane w terenach o dużej gęstości zaludnienia, - drogi i place pozostałe. Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem wyposażonym i oznakowanym wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. oraz posiadać odpowiednie materiały do wykonania całego zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca na czas realizacji usługi winien dysponować sprzętem umożliwiającym zrealizowanie w całości przedmiot zamówienia, np. piaskarki, pługi odśnieżne, sprzęt do likwidacji zasp i przywracania przejezdności dróg. 2. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarniecie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych 3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia materiałów szorstkich z dróg gminnych pozostałych po akcji zimowej, w terminie do 30 kwietnia 2021 r. po zakończeniu sezonu zimowego. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6. Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych, adres email oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe z jego winy w związku z prowadzoną usługą. W szczególności Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia elementów drogi np. pokrywy studni, zawory, studzienki kanalizacyjne i telekomunikacyjne, znaki drogowe i inne, powstałe podczas prowadzenia usług objętych zamówieniem. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem wpływu warunków atmosferycznych. 9. Podczas realizacji usługi Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. 1 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach