Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w sezonie 2009/2010

Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4460270 , fax. 018 4460273
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4460270, fax. 018 4460273
    REGON: 00053105800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zimowego utrzymania przewidziano 139,75 km dróg gminnych w wyznaczonych 24 obwodach. Zakwalifikowane drogi do zimowego utrzymania wykazano w załączniku Nr 1 do SIWZ. * Usługa będzie świadczona według zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych dla przyjętego na terenie gminy standardu utrzymania. Na terenie gminy będzie obowiązywał 5 i 6 standard utrzymania dróg. Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w załączniku Nr 1 do SIWZ. * Sposób świadczenia usługi, czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonej usługi został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg/ZUD/. W szczególności określono: * wymagania ogólne dla usługi , * prace przygotowawcze do sezonu, * wymagania sprzętowe, * stosowane materiały do likwidacji śliskości , * wymagania w stosunku do osób wykonujących usługę, * sposób przekazywania meldunków. Wykonawca usługę będzie świadczył tylko w przypadkach występowania zjawisk atmosferycznych - opadów śniegu, występowania śliskości czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości, przy pomocy własnego sprzętu i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości na drogach (dla obwodu nr 1,2,3), dla pozostałych obwodów zamawiający zapewni materiał uszorstniający).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2; - Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykluczeniu podlegać będą Wykonawcy nie spełniający następujących warunków szczegółowych udziału w postępowaniu: I. posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności -zakres działalności Wykonawcy powinien obejmować działalność w zakresie objętym zamówieniem- świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg (warunek obowiązuje oferentów którzy złożą ofertę na utrzymanie dróg w obwodzie 1,2,3 , dla pozostałych obwodów warunek ten nie obowiązuje). Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika ,że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności. II. posiadanie potencjału technicznego i kadrowego Wykonawca (Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winien winni wykazać ,że: 1. posiada lub ma dostęp do sprawnych w pełni jednostek sprzętowych (zawarte umowy zapewniające stałe dysponowanie sprzętem na okres realizacji niniejszego zamówienia) w nw ilościach : Wykonawca składający ofertę na realizację usługi od 1 do 2 zadań winien (winni) wykazać, że dysponuje (dysponują) minimum 2 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą . Wykonawca (Wykonawcy) składający ofertę na realizację usługi w zakresie więcej niż 2 zadania winien (winni) wykazać, że dysponuje minimum 3 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą. 2.dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-personel kadrowy do obsługi sprzętu, posiadający stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa. 3. posiadają środki łączności zapewniające możliwość kontaktu z zamawiającym przez całą dobę. Sprzęt może być własnością Wykonawcy bądź sprzętem dzierżawionym na okres wykonywania usługi. Personel kadrowy do obsługi sprzętu - mogą to być osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub nieetatowi pracownicy, którzy złożyli oświadczenie o gotowości współpracy; posiadający stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: Oświadczenia Wykonawcy w sprawie posiadanego potencjału technicznego i kadrowego III. doświadczenie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego rodzajem i zakresem co przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Oferenci składający ofertę na utrzymanie dróg w obwodzie nr 1,2,3 muszą wykazać, że wykonał co najmniej 1 zadanie w zakresie wykonywania usługi zimowego utrzymania dróg - usługa była świadczona przez cały sezon zimowy, a wartość zamówienia była nie mniejsza niż: - 20 000 zł w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na realizację 1 zadania - 40 000 zł w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na realizację więcej niż 1 zadania Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: Oświadczenia Wykonawcy w sprawie posiadanego doświadczenia Dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w załączniku Nr 2-druk oświadczenia). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w tym zakresie :Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.095.2006r (Dz.U. Nr 87 poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (warunek obowiązuje oferentów którzy złożą ofertę na utrzymanie dróg w obwodzie nr1,2,3 , dla pozostałych obwodów warunek ten nie obowiązuje). b. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca. c. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; d. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań to wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa tylko raz, zaznaczając w której ofercie zamieszcza dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stary-sacz.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach