Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Ryńsk

Gmina Ryńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6877500 , fax. 56 4502702
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryńsk
    ul. Mickiewicza 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6877500, fax. 56 4502702
    REGON: 87111882700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rynsk.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Ryńsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Ryńsk w sezonie zimowym 2020/2021, polegające na odśnieżaniu dróg sprzętem mechanicznym. Za odśnieżanie zamawiający uważa usuwanie śniegu, naboju śnieżnego lub błota pośniegowego z całej szerokości jezdni i obrębów skrzyżowań, mechanicznie przy użyciu zestawów odśnieżnych. 2. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1) Sprzęt do zimowego utrzymania powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia niezwłocznie od chwili powzięcia decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji. 2) Do odśnieżania dopuszcza się sprzęt mechaniczny ciężki za który uważa się pojazd o mocy silnika powyżej 125 KM. Ciągniki – pojazdy na kołach gumowych winny posiadać napęd 4 X 4. 3) Sprzęt mechaniczny, którym wykonawca wykonywał będzie usługę musi być sprawny technicznie, dopuszczony przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych oraz przystosowany do prac w każdych warunkach atmosferycznych, w szczególności posiadać dodatkowe oświetlenie i lampę pulsującą. 4) W czasie pracy prędkość pojazdu nie powinna przekraczać prędkości bezpiecznej, przy uwzględnieniu panujących warunków. 5) Wykonawca musi posiadać możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). 3. Z uwagi na specyfikę wykonywanych czynności związanych z obsługa nośników zimowego utrzymania dróg zamawiający odstępuje od ustanowienia określonego w art. 29 ust. 3a ustawy wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Charakter czynności jakie byłyby realizowane przez te osoby nie wpisuje się w hipotezę normy prawnej art. 29 ust. 3a ustawy, która odsyła do treści art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy - istota tych czynności nie powoduje konieczności zawarcia umowy o pracę rozumianej jako wykonywanie określonych czynności pod nadzorem, w określonym miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Ponadto osoby posiadające uprawnienia do obsługi nośników zimowego utrzymania dróg w większości prowadzą samodzielną działalność gospodarczą i nie są zainteresowane zawarciem umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcę w/w oświadczenia jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych dokumentów. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach