Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na części

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2020/ 2021 z podziałem na części. CZĘŚĆ I - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2020/ 2021– kategoria dróg I. CZĘŚĆ II - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2020/2021– kategoria dróg II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest zobowiązany do posiadania aktualnego na czas realizacji usługi wpisu do rejestru podmiotów prowadzony przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 03 03– w zakresie części nr I i II – do przedstawienia przez Wykonawcę przed zawarciem umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składa się: a) wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ a złożone w postaci Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach