Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radwanice w sezonie 2013/2014

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8311436
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8311436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl www.bip.radwanice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radwanice w sezonie 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie usług polegających na utrzymaniu przejezdności dróg gminnych /publicznych i wewnętrznych/ na terenie Gminy Radwanice w sezonie zimowym 2013/2014. Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi ok. 42,67 km i obejmuje miejscowości: Buczyna, Drożów, Drożyna, Jakubów, Lipin, Kłębanowice, Łagoszów Wielki, Dobromil, Nowa Kuźnia, Teodorów, Nowy Dwór, Przesieczna, Borów, Radwanice, Sieroszowice, Ułanów i Strogoborzyce. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, w poszczególnych miejscowościach, został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamówienie obejmuje działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu. Wykonawca ma obowiązek na własny koszt przygotować i magazynować mieszaniny uszorstniające (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960/). Ilość godzin zimowego utrzymania dróg w poszczególnych sołectwach w sezonie 2013/2014 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Przewidywana ilość godzin w sezonie 2013/2014 przedstawiona w formularzu ofertowym nie jest wiążąca dla stron. Wymagania materiałowe i jakościowe: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność, - wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - w przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: - odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, - na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych, - przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalnym jest składowanie śniegu na skrzyżowaniach, wjazdach oraz drogach publicznych - śnieg należy składować na poboczach dróg; w razie konieczności Zamawiający zleci Wykonawcy wywóz nadmiaru zebranego śniegu - usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki) - rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po 3 godzinie rozpoczęcia opadów, - w przypadku opadów nocnych, rozpoczęcie prac wczesno porannych około 4.00, tak aby przed godziną 7.00 zostały odśnieżone wszystkie drogi gminne. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków - Następnego dnia po dniu przepracowanym należy zgłosić pracownikowi urzędu ilość godzin pracy i wskazać miejscowości, które zostały odśnieżone w celu obliczenia ilości godzin pracy czynnej i biernej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radwanice.pl zakładka zamówienia powyżej 14.000 euro - usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach