Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2012-2013 - II

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4726300, 4726317 , fax. 056 4726305
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4726300, 4726317, fax. 056 4726305
    REGON: 87111892200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2012-2013 - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2012-2013. Zamówienie obejmuje 3 obwody przeznaczone do odśnieżania dróg oraz 1 rejon przeznaczony do zwalczania śliskości zimowej na drodze. 2.Zakres rzeczowy dotyczący poszczególnych obwodów i zakres rzeczowy dotyczący rejonu oraz standard utrzymania dróg określony jest w załączniku nr 5 do SIWZ oraz wskazany na mapach stanowiących załączniki nr 7 i nr 8 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania standardów utrzymania dróg określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca realizujący zadanie nr 4 zobowiązany jest do dysponowania we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszarstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej. 5.Wykonawca ma obowiązek oceny sytuacji na drogach i odpowiedniego reagowania poprzez podjęcie działań, z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego (dyspozytora). Zasady komunikacji z dyspozytorem określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Za przejezdność dróg odpowiada Wykonawca. 6.Praca powinna być wykonana tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. 7.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg. 8.W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy Wykonawca samodzielnie - bez wezwania - dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętu do zimowego utrzymania w czasie do 1 godziny od powiadomienia przez dyspozytora. 10.Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien spełnić na dzień podpisania umowy: 1)Całodobowa łączność Wykonawcy z dyspozytorem przez telefon komórkowy, 2)Każda jednostka sprzętowa (pojazd) musi być wyposażona w sprawny telefon komórkowy. 3)Opłaty za korzystanie z telefonu komórkowego ponosi Wykonawca. 4)Zasady komunikacji w trakcie wykonywania przedmiotu umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11.Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza wykorzystywanie jednostek Wykonawcy do prac w innych obwodach po uzyskaniu zgody stron. 12.Przez rozpoczęcie i zakończenie pracy rozumie się działanie w określonym obwodzie lub rejonie. Czas dojazdu i powrotu do obsługiwanego obwodu lub rejonu oraz koszty z tym ponoszone muszą być ujęte w zaproponowanej w ofercie stawce ponieważ stanowią koszt Wykonawcy. 13.Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z utrzymaniem czasu gotowości. 14.W cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności: 1)podatek VAT, 2)wszelkie materiały eksploatacyjne, oleje i materiały napędowe niezbędne do pracy pojazdów, 3)zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym, 4)ewentualny zakup telefonu komórkowego i wszelkie opłaty związane z utrzymaniem łączności. 5)koszty pracownicze jeżeli występują, 6)w przypadku wykonywania zadania nr 4 koszty związane z zakupem materiałów do posypywania dróg. 15.Po zakończeniu zimowego utrzymania w sezonie 2012/2013 Wykonawca ma obowiązek usunąć zalegający na drogach, chodnikach i parkingach materiał użyty do ich posypywania. 16.Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie - musi wykazać, że będzie dysponował odrębnym sprzętem spełniającym wymogi opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. oddzielnie dla każdego z zadań na które składa ofertę. 17.Dane dotyczące ilości roboczogodzin wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ, są danymi szacunkowymi opartymi na informacjach z poprzednich lat i dlatego wszystkie usługi objęte zamówieniem będą Zlecane przez Zamawiającego wg potrzeb do czasu upływu terminu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany szacowanej ilości roboczogodzin w trakcie realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach