Wójt Gminy Nowe Brzesko ogłasza przetarg
- Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 385-21-43, fax 385-20-94
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44 44
32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
tel. 012 385-21-43, fax 385-20-94 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie przetargowe obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowe Brzesko - ok. 60 km w następujących miejscowościach: Nowe Brzesko, Hebdów, Śmiłowice, Sierosławice, Kuchary, Majkowice, Gruszów, Pławowice, Mniszów Kolonia, Mniszów, Grębocin, Szpitary, Przybysławice, Rudno Dolne. W/w prace będą polegać na: - likwidowaniu śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałem ciernym (piasek, żużel) - odśnieżaniu dróg gminnych po każdorazowych opadach śniegu - drogi objęte w pierwszej kolejności utrzymaniem to drogi przejazdu autobusów szkolnych - na załączonej mapie są one oznaczone kolorem czerwonym. Pozostałe drogi oznaczone są kolorem zielonym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w tym: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kęty w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w sezonach 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na VI Zadań.
Dodano: 2016-07-25 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na II Zadania.
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków, działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.
Dodano: 2016-07-15 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019 II
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/ 2017, 2017/2018 i 2018/2019
Dodano: 2016-05-12