Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Myślibórz

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Myślibórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych, odśnieżanie z likwidacją śliskości lub likwidacja śliskości - na całej szerokości drogi. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części zgodnie z informacją graficzną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz poniższym opisem. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Część nr 1 dotyczy ok. 25 km dróg gminnych leżących w obrębie sołectw: Kierzków, Tarnowo, Rów, Golenice, Kruszwin, Listowie, Zgoda, Czerników, Chłopowo, Rościn, Nawrocko, Wierzbnica, Wierzbówek, Gryżyno, Pszczelnik, Dalsze - oznaczonych kolorem zielonym na załączniku graficznym. Część nr 2 dotyczy ok. 37 km dróg gminnych w obrębie sołectw: Sitno, Derczewo, Otanów, Czółnów, Głazów, Sulimierz, Prądnik, Dąbrowa, Renice, Klicko, Myśliborzyce, Kolonia Myśliborzyce, Ławy oraz byłej drogi krajowej nr 3 (wraz z przylegającymi do niej chodnikami) od km 146+169 do km 150+273 i od km 152+495 do km 155+022 oraz odcinek byłej drogi krajowej nr 26 od km 52+300 do km 52+635 (od Autoportu w Renicach do zjazdu drogi S3). Uwaga: Likwidacja śliskości przy użyciu własnego materiału (sól i piasek) tylko i wyłącznie na polecenie zamawiającego. Zamawiający ustali w zakresie zadania, na które Wykonawca złożył ofertę wykaz dróg gminnych objętych odśnieżaniem. Odśnieżanie na poszczególnych drogach gminnych nastąpi po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego. Dopuszcza się wskazanie dodatkowych dróg do odśnieżania nie objętych pierwotnymi ustaleniami. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć odśnieżanie nie później niż w ciągu 1 godz. od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest codziennie zdać meldunek telefoniczny z wykonanych prac zgłoszonych wcześniej przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:00 dnia następnego. Za wszelkie zgłoszone Zamawiającemu szkody i roszczenia powstałe w wyniku odśnieżania (zniszczenie mienia) - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną. Wykonawca zobowiązuje się do pełnej czynnej gotowości podczas trwania umowy (tj. 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu) w okresie od 01.01.2014 do 15.05.2014 oraz od 30.09.2014 do 31.12.2014 roku . Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania umowy do wskazania nr telefonu, pod który zamawiający całodobowo może zgłaszać potrzeby odśnieżania dróg gminnych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest otrzymać pisemne poświadczenie Sołtysa danego sołectwa z wykonanych prac lub pracownika Wydziału GKB na wzorze wykazu wykonanych prac składanego w każdy poniedziałek (za okres minionego tygodnia), stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, który będzie podstawą do każdorazowego rozliczenia faktury z odśnieżanie dróg gminnych. Fakturę należy złożyć do dnia 10 następnego miesiąca z określonym terminem płatności - 21 dni od dnia wpływu faktury do urzędu wraz z wykazem wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Dla zadania nr 1 - 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych). 2) Dla zadania nr 2 - 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium znak sprawy ZP.271.35.2013. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kancelarii (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach