Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Myślibórz

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Myślibórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych, odśnieżanie z likwidacją śliskości lub likwidacja śliskości - na całej szerokości drogi. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części zgodnie z informacją graficzną stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ oraz poniższym opisem. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Część nr 1 dotyczy ok. 25 km dróg gminnych leżących w obrębie sołectw: Kierzków, Rów, Golenice, Kruszwin, Listowie, Zgoda, Czerników, Chłopowo, Rościn, Nawrocko, Wierzbnica, Gryżyno, Pszczelnik, Dalsze - oznaczonych kolorem zielonym na załączniku graficznym. Część nr 2 dotyczy ok. 37 km dróg gminnych w obrębie sołectw: Sitno, Derczewo, Otanów, Czółnów, Głazów, Sulimierz, Dąbrowa, Renice, Klicko, Myśliborzyce, Kolonia Myśliborzyce, Ławy oraz byłej drogi krajowej nr 3 (wraz z przylegającymi do niej chodnikami) od km 146+169 do km 150+273 i od km 152+495 do km 155+022 oraz odcinek byłej drogi krajowej nr 26 od km 52+300 do km 52+635. Odśnieżanie poszczególnych dróg gminnych będzie następowało po stwierdzeniu intensywnych opadów śniegu i/lub braku przejezdności, uniemożliwiającej poruszanie się pojazdów. Kolejność (pierwszeństwo) odśnieżania dróg zostanie ustalona w formie wykazu, indywidualnie przez Zamawiającego z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający zachowuje prawo do wskazania innej kolejności odśnieżania - zależnie od potrzeb w tym zakresie uzależnionych od występowania opadów śniegu (lub jego nawiewania na drogi). Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia odśnieżania niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od wystąpienia opadu lub telefonicznego zgłoszenia przez upoważnioną osobę. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów (sól, piasek). Wykonawca będzie przekazywał informację telefoniczną (meldunek) z wykonanych prac, zgłoszonych wcześniej przez zamawiającego lub podjętych samodzielnie przez Wykonawcę po wystąpieniu opadu, najpóźniej do godz. 10:00 dnia następnego. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnej czynnej gotowości do świadczenia usługi w okresie realizacji umowy, tj. 24h/dobę podając w tym celu nr telefonu, pod który Zamawiający całodobowo może zgłaszać potrzeby odśnieżania dróg zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia. Za wszelkie szkody i roszczenia powstałe w wyniku odśnieżania (np. zniszczenie mienia) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Dla zadania nr 1 - 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych). 2) Dla zadania nr 2 - 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium znak sprawy ZP.271.12.2011. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kancelarii (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, Że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach